🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22734.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تیزر رسمی سری وان پلاس 8 پیش از رونمایی [تماشا کنید]

وان پلاس چهار روز قبل از رونمایی رسمی از سری وان پلاس 8، طراحی گوشی های این سری را منتشر کرد. این کمپانی چند روز قبل مشخصات اصلی این خانواده را منتشر کرده بود ولی ...

وان پلاس چهار روز قبل از رونمایی رسمی از سری وان پلاس 8، طراحی گوشی های این سری را منتشر کرد. این کمپانی چند روز قبل مشخصات اصلی این خانواده را منتشر کرده بود ولی حالا در ویدیوی جدید می توان این سری را در رنگ جدید دید.

«پیت لاو» (Pete Lau)، مدیرعامل وان پلاس با انتشار پستی در فروم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - رسمی این شرکت طراحی سری وان پلاس 8 را نشان داد. او در پست هایی جداگانه فلسفه طراحی پرچمداران جدید این شرکت را توضیح داد و تصاویری از طرح های اولیه آنها را به معرض نمایش گذاشت.

«لاو»، طراحی خوب را به اندازه سخت افزار قدرتمند و نرم افزار سریع و روان، با اهمیت می داند. او اضافه می کند که در پنل پشتی سری وان پلاس 8 از نسل پنجم شیشه مات استفاده شده تا هم سطح صاف و صیقلی معروف گوشی های وان پلاس حفظ شود و هم جلوه زیبایی به آنها بدهد.

مدیرعامل این شرکت می گوید سری وان پلاس 8 به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - دلیل بهره مندی از شیشه خمیده، بدنه باریک تر و سبک تری دارند که ارگونومی آنها را بالا برده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - و باعث شده تا کاربر با در دست گرفتن آنها احساس راحتی کند.

«لاو» رنگ جدید سری وان پلاس 8 را هم نشان داد و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - مدعی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - شد پس از آزمون و خطا با بیش از 100 رنگ و بافت مختلف، سرانجام رنگ «سبز یخچالی» (Glacial Green) را انتخاب کرده است تا با آن حس «تازگی، سازگاری با محیط زیست، طبیعت و احساسات دوران جوانی» را تداعی کند.

مدیرعامل وان پلاس همچنین در پست جداگانه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - ای در توییتر نمونه تصاویر گرفته شده با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - دوربین فوق عریض وان پلاس 8 پرو را منتشر کرد و در قسمت کپشن نوشت: «فوق عریضی که می تواند - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - فوق العاده نزدیک شود.»

سری وان پلاس 8 در تاریخ 14 آوریل (26 فروردین) به طور رسمی معرفی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone