🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22744.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی های میان رده سامسونگ امسال به 5G مجهز می شوند

سامسونگ در حال به روز رسانی گوشی های میان رده سری A خود برای سال ۲۰۲۰ است. این خانواده شامل شش مدل گوشی مختلف می شود؛ تلفن های هوشمندی که با قیمتی پایین تر از ...

سامسونگ در حال به روز رسانی گوشی های میان رده سری A خود برای سال ۲۰۲۰ است. این خانواده شامل شش مدل گوشی مختلف می شود؛ تلفن های هوشمندی که با قیمتی پایین تر از پرچمداران اما با امکاناتی تقریبا همسطح با آنها به بازار عرضه خواهند شد. ارزان ترین مدل در این میان ۱۱۰ دلار قیمت دارد و گران ترینشان گلکسی A71 ششصد دلاری است و همانطور که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - از نامش مشخص است قابلیت اتصال به شبکه 5G را دارد. سری ۲۰۲۰ موبایل های گلکسی A سامسونگ همراه با اندروید 10 و رابط کاربری One - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - UI 2.0 و البته جک هدفون ۳.۵ میلیمتری وارد بازار خواهند - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - شد.

گلکسی A01 و گلکسی A51

این دو مدل که امروز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - وارد بازار می شوند به ترتیب ۱۱۰ و ۴۰۰ دلار قیمت دارند. A01 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - به یک - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - پردازنده هشت هسته ای، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در بخش جلویی و دوربین اصلی دوگانه با ترکیب حسگرهای ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج مجهز شده است. نمایشگر این موبایل ۵.۷ اینچی و رزولوشن آن اچ دی پلاس اعلام شده است - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - که بریدگی اینفینیتی وی (طرحی شبیه به حرف V) در بخش بالایی آن دیده می شود و دوربین سلفی را در خود جای داده است. این موبایل دربرگیرنده باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی است و ۱۶ - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - گیگابایت حافظه داخلی دارد که از طریق کارت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - حافظه مایکرو اس دی می توان آن را ارتقاء داد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس

گوشی گلکسی A51 هم که ظاهرا برای رقابت با پیکسل 3A گوگل ساخته شده در اصل جایگزین A50 است و به نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی با رزلوشن فول اچ دی پلاس اولد مجهز است که یک بریدگی O نیز در بخش بالایی آن خودنمایی می کند. این گوشی یک دوربین اصلی دوگانه با ترکیب حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - و دوربین اولترا واید با زاویه دید ۱۲۳ درجه دارد. چیپ ده نانومتری هشت هسته ای، ۴ گیگابایت رم، باتری چهار هزار - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - میلی آمپر ساعتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر امکانات این مدل است.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس

محصولات سوم و چهارم که از نظر قیمت و امکانات بین مدل های یاد شده قرار می گیرند گلکسی A11 و A21 نام دارند که به ترتیب ۱۸۰ و ۲۵۰ دلار قیمت دارند. این دو گوشی تابستان وارد بازار می شوند و هر دو به پردازنده های هشت هسته ای مجهز هستند. A11 یک نمایشگر ۶.۴ اینچی اچ دی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - پلاس با بریدگی حفره ای دارد. دوربین اصلی این موبایل سه حسگر واید، اولترا واید و عمق سنج دارد. باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دیگر امکانات آن را تشکیل می دهند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس

گوشی گلکسی A21 نیز یک نمایشگر ۶.۵ اینچی دارد و اصلی ترین تفاوت آن دوربین اصلی چهارگانه اش است که به لنز ماکرو نیز مجهز شده. باتری این موبایل نیز چهار هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که در وضعیت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - شارژ با کابل با توان ۱۵ وات شارژ می شود. این گوشی ۴۰۰ دلاری سه گیگابایت رم دارد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس
A51

گلکسی A51 پانصد دلاری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - گوشی دیگری از این مجموعه است که تابستان امسال با پشتیبانی از 5G وارد بازار می شود. این موبایل ۶ گیگابایت رم دارد و از تکنولوژی فست شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است و از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - طریق کارت حافظه ظرفیت ذخیره - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - سازی اش به یک ترابایت می رسد.

مدل برتر در این سری گلکسی A71 است که با قیمت ششصد دلاری اش فاصله اندکی با پرچمداران بازار دارد. این گوشی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - تابستان امسال از راه می رسد و یک نمایشگر فول اچ دی پلاس ۶.۷ اینچی اولد با بریدگی اینفینیتی O دارد. سیستم دوربین اصلی A71 چهارگانه است که یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در آن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - دیده می شود. ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - شش گیگابایت رم و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دیگر امکانات این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - گوشی را تشکیل می دهند.

سامسونگ اعلام کرده که با عرضه این گوشی های میان رده مجهز به 5G قصد دارد دسترسی به این شبکه را برای شمار بیشتری از مردم فراهم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone