🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22742.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ اشتراک گذاری پیام ها را محدودتر کرد؛ فوروارد برای یک نفر

پیام‌رسان واتساپ به منظور کاهش سرعت پخش اخبار جعلی در مورد ویروس کرونا، محدودیت جدیدی در فوروارد کردن برخی پیام ها اعمال کرد. از روز سه شنبه برخی پیام های وایرال یا آنهایی که حداقل ...

پیام‌رسان واتساپ به منظور کاهش سرعت پخش اخبار جعلی در مورد ویروس کرونا، محدودیت جدیدی در فوروارد کردن برخی پیام ها اعمال کرد.

از روز سه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - شنبه برخی پیام های وایرال یا آنهایی که حداقل پنج بار توسط دیگران فوروارد شده اند را در آن واحد فقط برای یک نفر می توان فوروارد کرد. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - پیام‌رسان واتساپ که فیسبوک مالک آن است با انتشار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - بیانیه ای اعلام کرد:

«می دانیم که بسیاری از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - کاربران اطلاعات مفید را فوروارد می کنند. کاربران در هفته های اخیر از واتساپ برای سازمان دهی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - مراسم هایی برای قدردانی از کادر درمان استفاده کرده اند. اما به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - تازگی متوجه حجم بسیار بالای پیام های فورواردی شدیم که کاربران را شاکی کرده اند و می توانند به پخش اخبار جعلی کمک کنند. سرعت پخش این پیام ها را کم کردیم تا واتساپ همچنان مکانی برای گفتگوهای شخصی باشد.»

البته می توان این محدودیت را با ارسال جداگانه پیام به چت های مختلف به راحتی دور زد. مدیران واتساپ امیدوارند این محدودیت سرعت انتشار اخبار نادرست را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - کم کند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان

واتساپ در چند هفته اخیر به خاطر پخش آسان اطلاعات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - نادرست در مورد درمان بیماری کووید 19 زیر تیغ انتقادات بود. «لیو وردکار» (Leo Varadkar) نخست وزیر ایرلند یکی از این منتقدان است و با انتشار پستی در توییتر از مردم خواست تا از به اشتراک گذاری اطلاعات تأیید نشده در گروه های واتساپ خودداری کنند. او گفت این پیام ها باعث سردرگمی و آسیب زدن به مردم می شوند و از کاربران خواست تا اطلاعات را از منابع - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - رسمی و معتمد بگیرند.

واتس‌اپ سال گذشته میلادی در اقدامی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - مشابه فوروارد کردن پیام ها در این پلتفرم را محدود کرد به طوری که کاربران نمی توانستند یک پیام را برای بیش از 5 نفر فوروارد کنند.

این پیام رسان که حدوداً - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - دو ماه قبل شمار کاربرانش از دو میلیارد نفر هم عبور کرد، ماه گذشته از راه اندازی رباتی با همکاری سازمان جهانی بهداشت خبر داد که اطلاعات مؤثق - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - در مورد بیماری کووید 19 را برای کاربران فراهم می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone