🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22723.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ضبط ویدیو روی نوار کاست با کیفیت باورنکردنی [تماشا کنید]

هکری به نام  Kris Slyka که از قرنطینه خانگی خسته شده سیستمی را برای ضبط فیلم روی نوارهای کاست قدیمی ابداع کرده است. Slyka با استفاده از یک ضبط قدیمی ولی با کیفیت سونی روی روشی ...

هکری به نام  Kris Slyka که از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان - قرنطینه خانگی خسته شده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان - سیستمی را برای ضبط فیلم روی نوارهای کاست قدیمی ابداع کرده است.

Slyka با استفاده از یک ضبط قدیمی ولی با کیفیت سونی روی روشی را برای کدگذاری ویدیوهای رنگی به سیگنال هایی ابداع کرده که از طریق ورودی آنالوگ استریو امکان ثبت آنها روی کاست وجود دارد.

وی ابتدا قصد ضبط با کیفیت مطلوب - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان - را داشت اما محاسباتش نشان می داد ویدیویی با وضوح ۷۶۸ در ۵۷۶ پیکسل و نرخ ۲۵ فریم بر ثانیه به معنی تولید ۱۱ میلیون پیکسل در هر ثانیه خواهد بود که پهنای باند هیچ کاستی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان - از پس آن بر نمی آید بنابرین راهی جز کاهش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان - کیفیت باقی نمی ماند.

ویدیویی نهایی از ۷۶۸ در ۵۷۶ پیکسل به وضوح ۱۰۰ در ۷۵ پیکسل و از ۲۴ فریم به ۵ فریم در ثانیه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان - محدود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان - شد که به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان - معنی وضوحی بسیار پایین است. از آنجا که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان - نوارهای کاست دو کانال صوتی برای صدای استریو دارند، Slyka از کانال دوم برای وارد کردن اطلاعات رنگ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان - استفاده کرد. وی همچنین با استفاده از تکنیک interlac نرخ فریم ها را افزایش داده که باعث نمایش روان تر محتوا می شود.

خروجی نهایی حتی در حد گیف های با کیفیت پایین هم نبود و به لطف استفاده از هر دو کانال برای داده های ویدیو خبری هم از صدا نیست. همانطور که خود Slyka می گوید همین عوامل باعث عدم استفاده از کاست - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان - برای ضبط ویدیو و ابداع نوارهای VHS شد که به لطف - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان - ابعاد و حساسیت بیشتر از پنهای باند بالاتری برای سیگنال های ویدیویی پشتیبانی می کنند.

Mattel هم در دهه ۱۹۸۰ میلادی دستگاه PXL 2000 را توسعه داده بود که روی نوارهای کاست ویدیو ضبط می کرد. این ویدیوها نه تنها سیاه و سفید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لاهیجان استان گیلان - بود بلکه به مراتب بی کیفیت از خروجی سیستم Slyka بود و به همین خاطر چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone