🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22735.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اقدامات جدید تپسی برای داشتن سرویس‌های ایمن‌ و بهداشتی‌تر

سرویس جدید تپسی برای ارائه سفرهای ایمن و بهداشتی‌تر در شرایط شیوع ویروس کرونا به زودی راه‌اندازی می‌شود. خودروهای ارائه‌دهنده این سرویس، هر روز ضدعفونی می‌شوند و فضای بین راننده و مسافر در این خودروها ...

سرویس - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جدید تپسی برای ارائه سفرهای ایمن و بهداشتی‌تر در شرایط شیوع ویروس کرونا به زودی راه‌اندازی می‌شود. خودروهای ارائه‌دهنده این سرویس، هر روز ضدعفونی می‌شوند - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و فضای بین راننده و مسافر در این خودروها جداسازی شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان

روابط عمومی تپسی اعلام می‌کند که این شرکت برای آماده‌سازی خودروهای ارائه‌دهنده این سرویس، از طریق 10 ایستگاه در شهرهای تحت پوشش خود، نسبت به ضدعفونی و جداسازی فضای داخلی خودروهای سفیران اقدام می‌کند. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - همچنین برای اطمینان از سلامتی کامل سفیران - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فعال در این سرویس، آزمایش خون تشخیص ویروس کرونا در این ایستگاه‌ها از آنها انجام می‌شود.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان

تپسی از زمان آغاز بیماری کوید 19، به منظور حفظ سلامتی سفیران و مسافران، اقدامات مختلفی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است. از جمله فعالیت‌های این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شرکت در این خصوص می‌توان به توزیع مواد ضدعفونی کننده در بین خودروهای فعال در تپسی، ارائه نکات - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آموزشی و بهداشتی به سفیران و راه‌اندازی خط ویژه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تماس سفیران با پزشکان متخصص برای اطمینان از سلامتی آنها اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان

سرویس جدید تپسی برای سفرهای ایمن نیز در ادامه اقدامات قبلی این شرکت با شعار «در مسیر سلامتی» ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند در روزهای آینده از طریق اپلیکیشن تپسی، آن را درخواست دهند.

گفتنی است، تپسی این هفته، سرویس جدیدی را با عنوان «همیار تپسی» راه‌اندازی کرده تا به شهروندان کمک کند برای حفظ سلامتی خود، در خانه بمانند و با کمک تپسی، خریدهای خود را انجام دهند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان

سرویس - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - «همیار تپسی» از طریق اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان می‌توانند همانند درخواست خودرو، با مشخص کردن مبدا خرید و مقصد خود (خانه)، گزینه «درخواست همیار تپسی» را انتخاب کنند و لیست خریدشان را در اختیار سفیر تپسی قرار دهند تا به جای آنها خرید کرده و کالاهای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خریداری شده را به آنها تحویل دهد.

همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته یا کالایی از جایی به جای دیگر دارند می‎توانند از سرویس همیار تپسی استفاده کنند تا مجبور نباشند از خانه بیرون بیایند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان   تعمیرات مایکروفر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone