🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22739.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت احتمالی جدید iOS 14 فاش شد؛ امتحان کردن اپ‌ها بدون نیاز به نصب

امتحان کردن برنامه ها پیش از نصب آنها ایده جالبی است و ظاهراً اپل قصد دارد در آپدیت iOS 14 این قابلیت را امکان پذیر کند. سایت 9to5Mac کدهای نسخه اولیه iOS 14 را بررسی ...

امتحان کردن برنامه ها پیش از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مریوان استان کردستان - نصب آنها ایده جالبی است و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مریوان استان کردستان - ظاهراً اپل قصد دارد در آپدیت iOS 14 این قابلیت را امکان پذیر کند.

سایت 9to5Mac کدهای نسخه اولیه iOS 14 را بررسی کرده و گزارش می کند که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مریوان استان کردستان - اپل به دنبال روشی است تا تست کردن برخی قسمت های اپ های شخص ثالث را بدون نیاز به نصب آنها در iOS 14 امکان پذیر کند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا با اسکن کردن کد QR، بخش هایی از برنامه را پیش از نصب امتحان کنند.

قابلیت یاد شده بخشی از یک API جدید در iOS 14 به نام «Clips» است که به توسعه دهندگان اجازه می - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مریوان استان کردستان - دهد محتواهای تعاملی و دینامیک اپ های خود را پیش از نصب به کاربر نشان دهند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مریوان استان کردستان

در این قابلیت زمانی که کاربر کد QR را اسکن می کند، کارتی روی نمایشگر ظاهر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مریوان استان کردستان - می شود که اجازه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مریوان استان کردستان - دسترسی به قسمت هایی از اپ را می دهد. کاربران از طریق همین کارت می توانند نسخه کامل اپ را از اپ استور دانلود کرده و یا در صورت نصب بودن اپ، محتوا را درون اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مریوان استان کردستان - ببینند.

برای مثال اگر کاربر کد QR یکی از ویدیوهای یوتیوب را داشته باشد ولی اپ رسمی آن را روی آیفون نصب نکرده باشد، با اسکن کردن کد QR در iOS 14 ویدیو به جای نمایش در صفحه مرورگر، روی یک کارت شناور نمایش داده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مریوان استان کردستان - می شود.

اپل در حال آزمایش کردن این قابلیت جدید در اپلیکیشن های OpenTable, Yelp, DoorDash, اپ Second Screen سونی و یوتیوب است.

این قابلیت شباهت هایی به قابلیت Slices اندروید دارد که برشی از اپلیکیشن ها را در صفحه نتایج جستجوی گوگل اسیستنت نمایش می دهد. قابلیت Instant App این سیستم عامل هم به شما اجازه می دهد تا با ضربه زدن روی لینک نسخه ساده شده اپ را باز کنید.

سایت 9to5Mac می گوید در حال حاضر در کدهای iOS 14 به سازگاری Clips با کد QR اشاره شده، بنابراین معلوم نیست اپل برنامه ای برای سازگار کردن آن با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مریوان استان کردستان - Spotlight، سیری یا بخش های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مریوان استان کردستان - دیگر iOS دارد یا یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone