تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43843.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پلان: چرا انسان تاکنون به سیاره زهره سفر نکرده است؟ [تماشا کنید]

زُهره، ناهید و ونوس، همگی نام هایی هستند که برای نزدیک ترین سیاره به زمین در منظومه شمسی در نظر گرفته شده اند. این سیاره یکی از درخشان ترین اجرام طبیعی در آسمان شب محسوب می شود ...

زُهره، ناهید و ونوس، همگی نام هایی هستند که برای نزدیک ترین سیاره به زمین در منظومه شمسی در نظر گرفته شده اند. این سیاره یکی از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - درخشان ترین اجرام طبیعی در آسمان شب محسوب می شود و به همین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دلیل با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - چشم غیر مسلح نیز قابل مشاهده است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

زهره را «خواهر زمین» می خوانند، چون از نظر ویژگی های مختلف از جمله اندازه، جرم، گرانش و ترکیبات ساختاری شباهت زیادی به کره - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خاکی ما دارد. با این حال، رصد و کاوش آن به راحتی میسر نیست. در پلان این هفته، شما را با برخی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از ویژگی های این سیاره آشنا می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone