🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26097.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مودم 5G برای کامپیوترهای شخصی؛ حاصل همکاری اینتل و مدیاتک

اینتل در همکاری با شرکت مدیاتک قصد دارد برای لپ تاپ ها و کامپیوترهای شخصی مودم 5G تولید کند که می تواند از قابلیت اتصال همیشگی (always-on) بهره مند شود. طبق این همکاری، مدیاتک موظف ...

اینتل در همکاری با شرکت مدیاتک قصد دارد برای لپ تاپ ها و کامپیوترهای شخصی مودم 5G تولید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - کند که می تواند از قابلیت اتصال همیشگی (always-on) بهره مند شود.

طبق این همکاری، مدیاتک موظف به توسعه و فراهم کردن تکنولوژی 5G است و اینتل نیز مشخصات مودم، بهینه سازی و تایید طرح ها را بر عهده دارد و در صورت نیاز پشتیبانی لازم برای تجمیع مودم 5G را در کامپیوترها انجام خواهد داد.

پیش بینی می شود اینتل و مدیاتک اوایل سال 2021 اولین ثمره همکاری خود را ببینند. این دو تراشه ساز در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - همکاری با شرکت دیگری به نام Fibocom ماژول های M.2 تکنولوژی 5G برای سیستم های مبتنی بر اینتل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - را نیز تولید خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سنندج استان کردستان

از آنجا هر دو شرکت مذکور تمایل خود را به توسعه تکنولوژی اینترنت نسل پنجم نشان داده اند، این همکاری چندان غافلگیرکننده نیست. با اینکه اینتل دیگر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - در کسب و کار مودم موبایل فعالیتی نمی کند، ولی سران این شرکت به خوبی می دانند تکنولوژی 5G برای آینده کامپیوترهای شخصی بسیار حائز اهمیت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - است.

همکاری با مدیاتک به اینتل اجازه فعالیت در حوزه 5G بدون اختصاص دهی منابع گسترده را می دهد. کمپانی مدیاتک نیز از این همکاری سود می برد و جاه طلبی های آن را گسترش خواهد داد. این کمپانی تایوانی تاکنون در گوشی های 5G سرمایه گذاری کرده ولی همکاری با اینتل به حضور پررنگ تر این شرکت در دنیای کامپیوترهای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - شخصی منتهی خواهد شد.

رقابت در حوزه 5G سنگین است و اینتل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - و مدیاتک باید به سرعت عمل کنند. اوایل خرداد ماه امسال، کوالکام در همکاری با لنوو از اولین لپ تاپ 5G دنیا رونمایی کرد. البته این همکاری به بلوغ نرسیده و هنوز مدت ها با عرضه لپ تاپ های مبتنی بر تراشه اسنپدراگون با اینترنت موبایل که توانایی رقابت با اینترنت خانگی را داشته باشند، زمان باقی مانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone