🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26088.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات صدها کاربر توییتر و فیسبوک برای توسعه دهندگان فاش شد

فیسبوک و توییتر اعلام کردند که داده های صدها نفر از کاربران اندروید پس از لاگین کردن به برخی از اپ های گوگل پلی در معرض دسترسی قرار گرفته اند. تاکنون هیچ نشانه ای مبنی ...

فیسبوک و توییتر اعلام کردند که داده های صدها نفر از کاربران اندروید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - پس از لاگین کردن به برخی از اپ های گوگل پلی در معرض دسترسی قرار گرفته اند. تاکنون هیچ نشانه ای مبنی بر تاثیرپذیری کاربران iOS از این باگ منتشر نشده است.

توییتر با انتشار پستی در وبلاگ خود، اعلام کرد که توسعه دهندگان توسط محققان امنیتی شخص ثالث برای اولین بار در جریان این آسیب پذیری - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - قرار گرفته اند.

پژوهشگران امنیتی متوجه شدند که کیت توسعه ای به نام One Audience به توسعه دهندگان خارجی اجازه می داده تا به داده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - های شخصی کاربران (از جمله نام - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - کاربری و آدرس ایمیل) - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - دسترسی داشته باشند. اگر کاربر از اکانت توییتر خود برای وارد شدن به این اپلیکیشن ها استفاده می کرده، توییت های اخیر او نیز در دسترس قرار می گرفته است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران

سایت CNBC گزارش می - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - کند - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - کاربرانی که از اپ های ویرایش تصویر مثل Giant Square و Photofy استفاده کرده اند، احتمالاً تحت تاثیر این باگ قرار گرفته اند.

سخنگوی فیسبوک در مصاحبه ای با سایت ورج می گوید:

«پس از بررسی، اپلیکیشن هایی که قوانین حریم خصوصی ما را نقض کرده بودند حذف کردیم و دستور متوقف شدن فعالیت اپ های One Audience و Mobiburn را صادر کردیم. ما قصد داریم کاربرانی که احتمال می دهیم اطلاعاتشان (همانند نام، ایمیل و جنسیت) پس از دادن دسترسی به این اپ ها به اشتراک گذاشته شده را در جریان قرار دهیم. ما کاربران را تشویق می کنیم تا از دسترسی اپ های شخص ثالث به اکانت های شبکه های اجتماعی خود باخبر باشند.»

فیسبوک در پاسخ به این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - سوال که چه نوع اطلاعاتی از طریق این باگ فاش شده اند، می گوید احتمال لو رفتن هر نوع داده ای که با اپلیکیشن به اشتراک گذاشته شده باشد وجود دارد ولی نوع داده ها به اپلیکیشن و مجوزی که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - کاربر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - به آن داده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - بستگی دارد.

توییتر روز دوشنبه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - انتشار پستی در وبلاگ خود اعلام کرد که این مشکل به خاطر آسیب پذیری نرم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - افزار توییتر نبوده و مشکل به انزوای میان کیت های توسعه نرم افزار (SDK) در اپ ها مربوط می شود. این کمپانی کاربرانی که احتمالا از این مشکل آسیب دیده اند را باخبر خواهد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران - کرد.

- تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مازندران استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone