🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26094.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اسناد محرمانه دولت چین فاش شد؛ جزئیات سرکوب مسلمانان اویغور

اسناد جدیدی از دولت چین لو رفته که در آنها نحوه سرکوب مسلمانان اویغور و اقلیت های دیگر در این کشور به طور مفصل شرح داده می شود. دو گزارش بر اساس این اسناد منتشر ...

اسناد جدیدی از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - دولت چین لو رفته که در آنها نحوه سرکوب مسلمانان اویغور و اقلیت های دیگر در این کشور به طور مفصل شرح داده می شود. دو گزارش بر اساس این اسناد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - منتشر شده و در آنها آمده که دولت چین با ابزارهای نظارتی گسترده، زندگی روزمره - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - مردم چین را در ابعادی بی سابقه تحت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - نظر گرفته است.

گزارش اول در نشریه نیویورک تایمز منتشر شده و در آن با بررسی 400 صفحه از اسناد لو رفته، جزییات سیاست های خصمانه علیه مسلمانان اویغور - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - توسط مقامات دولتی چین از جمله رییس جمهور این کشور با جزییات توصیف - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - می شود.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان

گزارش دوم نیز توسط کنسرسیوم بین المللی خبرنگاران (ICIJ) تهیه شده و در آن با بررسی 24 صفحه از اسناد لو رفته، نحوه سوء استفاده دولت چین از تکنولوژی برای نظارت بر مردم، شناسایی افراد و بازداشت آنها در کمپ های این کشور شرح داده شده است. بر اساس گزارشات منتشر شده، در کمپ های بازداشتی این کشور بیش از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - یک میلیون مسلمان اویغور، قزاق و دیگر اقلیت ها (از جمله افراد دو تابعیتی) زندانی شده اند.

این گزارشات جالب توجه هستند چون درز اطلاعات با چنین وسعتی به ندرت از حزب کمونیست چین اتفاق می افتد و با گزارشاتی که قبلاً از زندانیان سابق، محققان و خبرنگاران منتشر شده، مطابقت دارند.

یکی از خبرنگاران ICIJ به نام «بتانی الن-ابراهیمیان» (Bethany Allen-Ebrahimian) با اشاره به اینکه صحت اسناد طبقه بندی شده توسط متخصصین مستقل و زبان شناسی بررسی شده، می گوید این اسناد تاثیر تکنولوژی در سوء استفاده از حقوق بشر را نشان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - داده و اقلیت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - های چین را وادار می کنند تا همیشه در ترس و واهمه زندگی کنند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان

در ادامه گزارش ICIJ - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - آورده شده که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - پلیس چین و مقامات رسمی این کشور به کمک پلتفرمی به نام IJOP، داده های شخصی کاربران و همچنین داده های دوربین - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - های تشخیص چهره و دیگر ابزارهای نظارتی را جمع آوری کرده و به کمک هوش مصنوعی شهروندان منطقه خودمختار شین‌جیانگ را برای دستگیری دسته بندی می کنند.

دیده بان حقوق بشر، سال 2018 پس از مهندسی معکوس اپ IJOP متوجه شد پلیس چین اطلاعات گسترده ای از افراد دستگیر شده از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - جمله قد، گروه خونی، پلاک ماشین، سطح تحصیلات، شغل، سابقه سفرها و حتی میزان مصرف برق منزل را در آن وارد کرده و سپس به کمک الگوریتمی ناشناس، افراد «مشکوک» را شناسایی می کند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان

اسناد فاش شده نشان می دهند دولت چین به مقامات منطقه شین‌جیانگ دستور داده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - تا کاربران اپ Zapya (با 1.8 میلیون نفر عضو) را نیز رصد کنند تا از احتمال دست داشتن آنها در کارهای تروریستی باخبر شوند. دست کم از ژوئیه 2016، مقامات چینی این اپ را در تلفن هوشمند تعدادی از مسلمانان اویغور رصد کرده اند تا اهداف مورد نظر را برای بازجویی شناسایی کنند.

گزارشات مورد بحث از این نظر مهم هستند که با ادعاهای دولت «شی جین پینگ»، مبنی بر تحصیلی و کاری بودن کمپ های بازداشتی در تضادند. با وجود انتشار اسناد محرمانه اما دولت چین همچنان بر مواضع قبلی خود پافشاری کرده و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - سفارت این کشور در انگلستان مدعی شده اسناد فاش شده کاملا جعلی بوده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - و گزارشات منتشر شده کذب هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone