🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26077.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

طرح مفهومی ماه نشین ناسا منتشر شد

برای مستقر شدن در سطح ماه به چندین مرتبه فرود بر سطح آن نیاز است. محققان ناسا می خواهند کاری کنند تا این فرودها به شکلی امن انجام شده و کم هزینه باشند. ناسا به ...

برای مستقر شدن در سطح ماه به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر صومعه سرا استان گیلان - چندین مرتبه فرود بر سطح آن نیاز است. محققان ناسا می خواهند کاری کنند تا این فرودها به شکلی امن انجام شده و کم هزینه باشند. ناسا به همین منظور از طرح مفهومی ماه نشین رباتیک خود رونمایی کرد. این وسیله قادر است تا ماه نورد و محموله های دیگر را با وزن حداکثر 300 کیلوگرم به قمر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر صومعه سرا استان گیلان - زمین حمل کند.

ناسا جزئیات فنی ماه نشین خود را در مقاله ای که امروز منتشر شد فاش کرد. این وسیله در واقع نوعی پالت فضایی با فریم ساده اما مستحکم است که قابلیت به کارگیری در بسیاری از ماموریت های فضایی را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر صومعه سرا استان گیلان - دارد. البته همانطور که گفته شد تاکنون تنها طرح مفهومی این وسیله مشخص شده و هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است. با این وجود در حال حاضر نام «پالت فضایی» (Space Pallet) برای آن کفایت می کند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر صومعه سرا استان گیلان

طرح پالت فضایی ناسا از مطالعات پیرامون ماموریت «وایپر» (VIPER) با هدف کاهش هزینه ها و زمانبندی ها شکل گرفته و ماموریت اصلی آن سالم رساندن ماه نورد به مقصد است. این وسیله در فضاپیمایی همچون - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر صومعه سرا استان گیلان - دراگون قرار خواهد گرفت و با راکت فالکون 9 به فضا ارسال خواهد شد.

ماه نشین ناسا پس از فرود بر سطح ماه چندین عکس از سطح آن گرفته و اوضاع محیطی را به زمین مخابره خواهد کرد و پس از حدوداً 8 ساعت برای همیشه از کار خواهد افتاد. محققان ناسا می گویند این وسیله توانایی مقاومت در برابر شب های طولانی و بسیار سرد ماه را ندارد و برای صرفه جویی در هزینه ها از مقاوم کردن آن در شرایط سخت محیطی خودداری شده است.

احتمال مجهز - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر صومعه سرا استان گیلان - شدن ماه نشین ناسا به ابزارهای آزمایشی و سخت افزارهایی همچون آنتن راهنما و سنسور لرزه سنج با قابلیت تشخیص دهانه برخوردی شهاب سنگ های اطراف وجود دارد. هنوز مشخص نیست ماه نشین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر صومعه سرا استان گیلان - ناسا از طرح مفهومی فراتر می رود یا نه؛ ولی ناسا می گوید تکنولوژی های به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر صومعه سرا استان گیلان - کار رفته در آن قابلیت انتقال به طرح ها - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر صومعه سرا استان گیلان - و ماموریت های دیگر را دارند.

- تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر صومعه سرا استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone