🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26108.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت عکس‌برداری از ستاره‌ها در پیکسل ۴ چگونه کار می‌کند؟

زمانی که گوگل از پیکسل ۳ رونمایی کرده بود، قابلیت عکس‌برداری در شب را هم به عنوان ویژگی بارز دوربین این گوشی به همگان معرفی کرد. اما گوگل سعی داشت که بیش از گذشته، عکس‌برداری ...

زمانی که گوگل از پیکسل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - ۳ رونمایی کرده بود، قابلیت عکس‌برداری در شب را هم به عنوان ویژگی بارز دوربین این گوشی به همگان معرفی کرد. اما گوگل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - سعی داشت که بیش از گذشته، عکس‌برداری در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - شب را به چالش بکشد. از همین رو قابلیت عکاسی از ستاره‌ها را به عنوان جدیدترین ویژگی دوربین‌های دوگانه پیکسل ۴ در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - نظر گرفت. اما این قابلیت چگونه کار می‌کند؟

به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - زبان ساده، تمام جادوی پشت این قابلیت توسط هوش مصنوعی گوگل صورت می‌گیرد. اما اگر بخواهیم از منظر تکنیک‌های عکاسی به این قابلیت نگاه کنیم، باید تاکید کنیم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - که ساده‌ترین روش برای ثبت تصاویر از ستاره‌ها، به نوردهی طولانی باز می‌گردد. نوردهی طولانی یا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - همان Long Exposure، اجازه می‌دهد که در فضای نوری کم (مثلا آسمان شب و ستاره‌ها) عکس‌هایی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - با جزئیات بالا بگیریم.

گوگل هم با استفاده از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - همین تکنینک موفق شده این قابلیت را که عادت داریم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - در لنز‌ها و دوربین‌های گران‌قیمت DSLR بیبینم، به پیکسل ۴ بیایورد. از همین رو زمان نور‌دهی طولانی را از یک دقیقه که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - در پیسکل ۳ شاهد بودیم، به ۴ دقیقه افزایش داده است. اما تنها افزایش زمان نوردهی کافی نیست. اگر قرار بود که پیکسل ۴ یک عکس ۴ دقیقه‌ای بگیرد، ستاره‌ها مانند خطوط نوری دیده می‌شدند که به آن Star Trail می‌گویند. (زیرا چرخش زمین باعث می‌شود که مکان اولیه ستاره‌ها کمی تغییر کند).

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس

گوگل برای جلوگیری از این اتفاق، نوردهی ۴ دقیقه‌ای خود را به ۱۵ عکس که هرکدام نوردهی‌های ۱۶ ثانیه‌ای داشتند، تقسیم کرد. این کار - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - باعث می‌شود که ستاره‌ها به جای خطوط نوری، نقطه نقطه دیده شوند. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - اما این عمل خود مشکلات دیگری را به همراه دارد. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - برای شروع، هر سنسوری، تعدادی پیکسل‌های خراب گرم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - یا اصطلاحا داغ دارد، که در عکس‌های معمولی دیده نمی‌شوند. اما مشکل این جاست که این پیکسل‌های خراب، در عکس‌هایی که توسط تکنیک نوردهی بالا گرفته شده‌اند، در قالب تعدادی نقاط ریز نمایان می‌شوند.

برای خلاص شدن از دست این نقاط ریز، گوگل به دنبال پیکسل‌های - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - بسیار روشن می‌رود و سپس آن‌ها را با کمک میانگین گیری از روشنایی پیکسل‌های اطرافش، مخفی می‌کند. گوگل می‌گوید که این کار ممکن است کمی از داده‌های - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - عکس را از بین ببرد، اما تاثیری چندانی روی کیفیت کلی عکس نخواهد گذاشت. اما مشکلات دیگری در عملی شدن این تکنیک عکاسی وجود دارد.

نمایشگر‌های گوشی‌های هوشمند توانایی نشان دادن جزئیات آسمان شب را ندارند و این ناتوانی، ترکیب‌بندی را به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - چالش خواهد کشید. از همین رو، زمانی که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - بخواهید از ستاره‌ها عکاسی کنید، پیکسل ۴ تمام ۱۵ نوردهی ۱۶ ثانیه‌ای که پیش‌تر گفتیم را به شما نشان خواهد داد تا با جزئیات از فرایند عکاسی آگاه شوید. اگر از چیزی که می‌بینید راضی نیستید، می‌توانید گوشی را در جهت دیگری بگیرید یا این که کلا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - جا به جا شوید. این کار باعث می‌شود تا فرایند عکاسی از ستاره‌ها از ابتدا آغاز شود.

 

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس

فوکوس خودکار - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - هم طی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - فرایندی مشابه کار می‌کند. سنسور پیکسل ۴ برای کمک به فوکوس، دو عکس با نوردهی یک ثانیه‌ای می‌گیرد و اگر تشخیص دهد که فضای نوری بسیار تاریک‌تر از چیزی است که بتواند کنترل کند، فوکوس را به بی‌نهایت می برد (آخرین جایی که عملا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - می‌تواند تشخیص دهد).

با این حال، عکس‌برداری با چند نوردهی بالا در شب باعث می‌شود آسمان بسیار روشن دیده شود، مخصوصا اگر ماه کامل هم در آسمان باشد. این جاست که هوش مصنوعی به کمک سنسور می‌آید. هوش مصنوعی به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - کار رفته - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - در نرم‌افزار، تشخیص می‌دهد که کدام قسمت از عکس، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - آسمان است. سپس آن قسمت را تاریک می‌کند تا عکس‌ها طبیعی‌تر جلوه کنند. گوگل در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - این رابطه می‌گوید:

تشخیص آسمان کمک می‌کند که تا اصلاحات بهتری روی آن انجام دهیم. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - برای مثال می‌توان به صورت بهینه‌تر کاهش نویز را اعمال - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - کنیم یا به صورت انتخابی، کنتراست ابرها، گرادینت‌های نوری یا کهکشان راه شیری را تغییر دهیم.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس

حالا که دیگر می‌دانید گوگل چگونه این جادو را انجام می‌دهد، این نکته را هم در نظر بگیرید که نمی‌توانید در حضور ماه، از ستاره‌ها عکاسی کنید. دلیلش هم این است که نور ماه از ستاره‌ها بیشتر بوده و سنسور گوگل پیکسل ۴ نمی‌تواند این دو را از هم تمیز دهد. از طرفی هم اگر از آسمان عکس‌برداری می‌کنید، منظره‌های دیگر به صورت ضد نور ثبت می‌شوند (مانند زمانی که سوژه شما پشت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - به منبع نوری قرار دارد و کاملا تاریک دیده می‌شود).

با تمام این گفته‌ها، گوگل تلاش زیادی برای عرضه این قابلیت انجام داده و آن را به خوبی می‌توانید در عکس‌های ثبت شده با سنسور پیکسل ۴ ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone