🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26087.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

توییتر به زودی اکانت های غیرفعال را حذف می کند

توییتر اعلام کرد اکانت هایی که در شش ماه گذشته غیرفعال بوده اند را حذف می کند. توییتر پس از تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) پاکسازی حساب های کاربری را شروع خواهد کرد. توییتر توضیح ...

توییتر اعلام کرد اکانت هایی که در شش ماه گذشته غیرفعال بوده اند را حذف می کند. توییتر پس از تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) پاکسازی حساب های کاربری را شروع خواهد کرد.

توییتر توضیح می دهد که پاکسازی اکانت های غیرفعال به - تعمیرات مایکروفر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - منظور «ارائه اطلاعات دقیق تر و موثق تر» انجام می شود. سران این شبکه اجتماعی از دادن توضیحات بیشتر در مورد دلایل این کار خودداری کردند.

یکی از مزایای چنین کاری جستجوی راحت تر کاربران و توییت هاست و دیگر نیازی به وقت تلف کردن در دریایی از اکانت های غیرفعال نیست. علاوه بر این افرادی که محتواهای غیراخلاقی و اخبار کذب منتشر می کنند نمی توانند به راحتی گذشته اکانت ها را برای اسپم بدزدند.

تعمیرات مایکروفر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

افرادی که به هر دلیل نمی توانند وارد توییتر وارد شوند از این اقدام ضرر بزرگی می کنند. به طور مثال، افرادی که فوت کرده اند یا بیمارانی که مدت های طولانی در بیمارستان بستری بوده اند علاوه بر - تعمیرات مایکروفر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از دست - تعمیرات مایکروفر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دادن اکانت، سابقه تمام پست های خود را هم از دست می دهند.

پاکسازی توییتر از اکانت های بلااستفاده دامن اکانت های معروفی را که مدت ها غیرفعال بوده اند - تعمیرات مایکروفر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ولی هنوز ارزشمندند، را نیز می گیرد. توییتر در پاسخ به سوال سایت Engadget در مورد اینکه رفتار این شبکه - تعمیرات مایکروفر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در قبال اکانت افراد فوت شده چیست، می گوید این شبکه در حال بررسی امکان نگه داشتن این دسته از حساب های کاربری به رسم یادبود است، ولی از ارائه توضیحات بیشتر - تعمیرات مایکروفر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در این رابطه خودداری کرد.

البته یکی از سخنگوهای این شبکه اجتماعی تاکید کرد که حذف اکانت های غیرفعال چند ماه طول خواهد کشید. برای فعال نگه داشتن اکانت نیازی به ارسال توییت نیست.

پاکسازی توییتر از اکانت های غیرفعال به مذاق کاربرانی که به دنبال نام کاربری دلخواه خود - تعمیرات مایکروفر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می گردند، نیز خوش خواهد آمد. پیش بینی می شود به فاصله کوتاهی پس از پاکسازی، شکار نام های کاربری آغاز شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone