🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26099.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت سیم‌کارت‌های ایرانسل در تهران و چند استان دیگر وصل شد

اینترنت سیم‌کارت‌های ایرانسل از دقایقی پیش در استان تهران و ۷ استان دیگر وصل شد. به گزارش دیجیاتو، اکنون سیم‌کارت‌های ایرانسل در این استان‌های جدید به اینترنت متصل شده‌اند: تهران مرکزی قم قزوین کهگیلویه و ...

اینترنت سیم‌کارت‌های ایرانسل از دقایقی پیش در استان تهران و ۷ استان دیگر وصل شد. به گزارش دیجیاتو، اکنون سیم‌کارت‌های ایرانسل در این استان‌های جدید به اینترنت متصل شده‌اند:

تا روز گذشته، ۱۰ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هرسین استان کردستان - استان به اینترنت موبایل متصل شده بودند که حالا در مجموع تعداد این استان‌ها به ۱۸ عدد رسیده است. با این حال، شنیده‌ها حکایت از این دارد که شهرستان‌های غربی استان تهران همچنان به اینترنت موبایل متصل نشده‌اند. هنوز مشخص نیست اینترنت موبایل در چه زمانی برای سایر استان‌ها متصل می‌شود.

ایرانسل با ارسال یک بیانیه خبری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هرسین استان کردستان - برای رسانه‌ها، اعلام کرده است که با توجه به اختلال ایجاد شده در روزهای گذشته، مدت استفاده از بسته‌های اینترنت مشترکان را تمدید کرده و یک گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. ایرانسل همچنین اعلام کرده مشترکانی که از قبل بسته‌های اینترنت فعال داشته‌اند و هنوز مهلت استفاده آن‌ها تمام نشده، می‌توانند هفت روز بیشتر از بسته‌های خود استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone