🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26100.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مایکت: بخاطر شکایتی که در آن هیچ نقشی نداشته‌ایم، حساب بانکی ما مسدود شده است

حساب‌های بانکی مارکت اندرویدی مایکت بر اساس دستور قضایی و پلیس فتای یکی از شهرستان‌های کشور در تاریخ ۱۸ آبان ماه مسدود شده است و تا به امروز علی رغم پیگیری‌های مستمر، حساب این مجموعه ...

حساب‌های بانکی مارکت اندرویدی مایکت بر اساس دستور قضایی و پلیس فتای یکی از شهرستان‌های کشور در تاریخ ۱۸ آبان ماه مسدود شده است و تا به امروز علی رغم پیگیری‌های مستمر، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - حساب این مجموعه همچنان مسدود باقی مانده است.

به گزارش دیجیاتو، مایکت اعلام کرد که به همین دلیل هنوز نتوانسته حساب آبان ماه خود را با توسعه دهندگان تسویه حساب نماید و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - علت این موضوع را مسدود سازی حساب مایکت اعلام نموده و دلیل آن را چنین شرح - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - داده است:

«خرید درون برنامه ای به مبلغ ۵۷۵ هزار تومان در تاریخ ۱۳ فروردین ۹۸ در مایکت انجام شده است. در ۱۸ تیر ماه ۹۸ پلیس فتا از این شرکت در خصوص این خرید درون برنامه ای استعلام کرده است؛ زیرا دارنده کارت مدعی است اطلاعات کارت بانکی وی افشا شده است و تراکنش بانکی انجام شده، دزدی از کارت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - وی بوده است. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - در ۴ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - ماه پس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - از این استعلام، هیچ درخواست دیگری مرتبط با این پرونده به مایکت نیامده است، اما ناگهان در تاریخ ۱۸ آبان ۹۸ از طریق - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - بانک خود مطلع شدیم که به دستور پلیس فتا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - حساب های این شرکت مسدود - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - شده است. مسدود شدن حساب ها بدون اطلاع یا اخطار قبلی به این شرکت، و علیرغم انجام شدن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - این خرید در فروردین ۹۸ و تصفیه حساب با توسعه دهنده در همان زمان، بوده است.»

حساب چند صد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - میلیون تومانی مایکت به خاطر شکایت یک ماجرای فیشینگ که مایکت هیچ نقشی در آن نداشته، باعث شده که این شرکت نتواند درست و به موقع با توسعه دهندگان تسویه حساب نماید. مایکت علی رغم اینکه مبلغ ۵۷۵ هزار تومان شاکی را از حساب شخصی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - یکی از افراد مجموعه واریز کرده (با وجود اینکه همچنان حکم قضایی نهایی صادر نشده) همچنان نمی‌تواند به حساب بانکی خود دسترسی داشته باشد.

مایکت اعلام کرده که تا رفع این بحران سعی در دریافت یک وام بانکی برای پرداخت مبالغ جا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - مانده توسعه‌دهندگان است:

«ما در حال دریافت وام بانکی برای انجام تسویه حساب توسعه دهندگان خود هستیم؛ زیرا معتقدیم که اعتماد توسعه دهندگان به مایکت، یکی از مهم ترین داشته های ماست. لذا علیرغم تمام این مشکلات، تصفیه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - آبان‌ماه را حداکثر تا تاریخ ۹ آذر ۹۸ با توسعه دهندگان خود انجام خواهیم داد. باز هم از تمامی توسعه دهندگان مایکت بابت تاخیر پیش آمده عذر خواهی می‌کنیم.»

- تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریماه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با سلام،

من یکی از مشتریان مایکروفر کنوود MW598 هستم و مشکلی که با آن دارم این است که به ناچار برای گرم کردن غذاها باید از چرخه گرمایش عمومی استفاده کنم، به دلیل اینکه تنظیمات گرمایش و زمان‌بندی به درستی عمل نمی‌کند.

لطفاً راه‌حلی برای مشکل من پیشنهاد دهید و همچنین یک تعمیرکار با تخصص مناسب در منطقه بلوار پهلوان شهر گلوگاه را معرفی کنید.

با تشکر از توجه شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone