🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26083.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آمازون دستیار هوشمند الکسا را به لامپ ها و اسباب بازی ها می آورد

دستیار هوشمند الکسا آمازون در طیف گسترده ای از محصولات از جمله عینک ها، ایربادها و حتی مایکروفر دیده می شود. حال آمازون می خواهد دستیار هوشمند خود را به محصولاتی با حداقل یک مگابایت ...

دستیار هوشمند الکسا آمازون در طیف گسترده ای از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - محصولات از جمله عینک ها، ایربادها و حتی مایکروفر دیده می شود. حال آمازون می خواهد دستیار هوشمند خود را به محصولاتی با حداقل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - یک مگابایت حافظه رم و پردازشگر ارزان قیمت Cortex-M نیز بیاورد. با این اوصاف الکسا احتمالاً به اسباب بازی ها و لامپ ها نیز راه خواهد یافت.

تا پیش از این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - دستیار هوشمند الکسا به سخت افزاری با حداقل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - 100 مگابایت حافظه رم و پردازنده ARM Cortex-A احتیاج داشت. این مسئله محدودیت هایی در عملکرد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - دستیار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - صوتی آمازون - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - به وجود می آورد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان

«Dirk Didascalou»، نایب رئیس اینترنت اشیاء در آمازون وب سرویس (AWS) در گفتگویی با سایت TechCrunch می گوید:

«اکنون می توانیم بیشتر بار پردازشی را بر دوش فضای ابری بگذاریم. تنها کاری که دیوایس باید انجام دهد، بیدار شدن و تشخیص کلمات است.»

او در ادامه اضافه می کند که کمپانی ها می توانند با استفاده از تراشه های کم مصرف ساخت NXP، کوالکام و سازندگان دیگر تا 50 درصد در هزینه ها صرفه جویی کنند.

آمازون محصولاتی که با دستیار صوتی الکسا سازگار خواهند بود را مشخص نکرده ولی این قابلیت احتمالاً در مواقعی که کاربر از محدوده آمازون اکو یا دیوایس های دیگر خارج است، کاربردی خواهد بود و او می تواند با صحبت کردن با لامپ، دستورات لازم را اجرا کند.

«Didascalou» در انتها می گوید: «حالا دیگر نیازی ندارید تا مکان هاب خود را بدانید؛ کافیست با محیط صحبت کنید تا محیط با شما ارتباط برقرار کند. من فکر می کنم این کار قدمی بزرگ در راستای هوش محیطی از طریق الکسا خواهد بود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone