🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26079.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

محدودیت زدایی از اینترنت موبایل به استان دهم رسید

مجوز دسترسی به اینترنت موبایل در استان خراسان شمالی صادر شد. شاتل موبایل با اعلام این خبر، گفته است که هم‌اکنون مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور می‌توانند در ۱۰ استان به اینترنت در حالت عادی دسترسی ...

مجوز دسترسی به اینترنت موبایل در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرین شهر استان اصفهان - استان خراسان شمالی صادر شد. شاتل موبایل با اعلام این خبر، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرین شهر استان اصفهان - گفته است که هم‌اکنون مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور می‌توانند در ۱۰ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرین شهر استان اصفهان - استان به اینترنت در حالت عادی دسترسی داشته باشند.

به احتمال زیاد در ساعات آینده اپراتورهای همراه اول و ایرانسل نیز دسترسی کاربران به اینترنت را در دهمین استان به حالت عادی برمی‌گردانند. در حال حاضر، ۱۰ استانی که مجوز ارائه اینترنت موبایل در آن‌ها صادر شده به این شرح هستند:

  • خراسان شمالی
  • خراسان جنوبی
  • گلستان
  • سمنان
  • همدان
  • یزد
  • ایلام
  • چهارمحال بختیاری
  • اردبیل
  • زنجان

بر اساس پیگیری‌های دیجیاتو، تمام شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان که قبل از ایجاد محدودیت‌ها قابل دسترس بودند، هم‌اکنون در دسترس کاربران این ۱۰ استان هستند.

بر اساس اخباری که خبرگزاری‌های نزدیک به دولت در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرین شهر استان اصفهان - ابتدای محدودیت‌های اینترنت در ۲۵ آبان منتشر کردند، شورای امنیت کشور (شاک) دستور ایجاد محدودیت در اینترنت را به اپراتورهای اینترنت داد. روند محدودیت‌زدایی از پنج‌شنبه‌ی هفته گذشته آغاز شد و ابتدا برخی کسب‌وکارها و کاربران حقوقی به اینترنت بین‌الملل دست پیدا کردند و در ادامه، از شنبه هفته جاری ارتباط ADSL برای کاربران خانگی نیز به حالت عادی برگشت.

با این حال، هنوز دلیل مشخصی برای برنگشتن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرین شهر استان اصفهان - دیتای موبایل در سراسر کشور، دست‌کم به شکل رسمی بیان نشده است؛ هرچند شنیده‌های غیر رسمی، بسیارند.

از سوی دیگر امروز ۳۰ نماینده‌ی تهران، در نامه‌ای به وزیر ارتباطات، علت عدم اتصال دیتای موبایل در تهران را جویا شده‌اند. متن نامه نمایندگان مجلس به وزیر ارتباطات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرین شهر استان اصفهان - به این شرح است:

«احتراما عنایت دارید که قطع طولانی مدت اینترنت به خصوص اینترنت موبایل ضرر و زیان هنگفتی را بر اقتصاد فضای کسب و کار و فضای آموزشی و پژوهشی کشور تحمیل کرده است - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرین شهر استان اصفهان - حال که با مشارکت هوشمندانه مردم فهیم ایران به خصوص تهران آرامش حاکم گردیده است انتظار آحاد مردم، دانشگاهیان، کسبه، بازاریان و کارآفرینان تسریع در برقراری اینترنت موبایل استان تهران است. شایسته است اقدام لازم در این زمینه به عمل آید.»

وزارت ارتباطات نیز ساعتی پیش اعلام کرد که خواسته‌ی نمایندگان مردم دقیق و به‌حق است و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

«آذری جهرمی شخصاً در وزارت ارتباطات، دولت و در مذاکرات متعدد با نهادهای امنیتی پیگیر برقراری مجدد ارتباطات بوده و هست و این روزها را بی‌شک یکی از سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین روزها برای مجموعه وزارت ارتباطات و صد البته بیش از آن برای مردم عزیز ایران می‌داند.

اما نهادهای امنیتی کشور به‌عنوان مسئولین حفظ نظم و امنیت معتقدند در برقراری مجدد ارتباطات باید جانب احتیاط را رعایت کرد و بر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرین شهر استان اصفهان - این اساس تاکنون شورای امنیت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرین شهر استان اصفهان - کشور مجوز برقراری کامل ارتباطات را به اپراتورها ابلاغ نکرده است و قطع به‌یقین به‌محض دریافت مجوز از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرین شهر استان اصفهان - شورای امنیت کشور ارتباطات در اسرع - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرین شهر استان اصفهان - وقت به شرایط قبل بازگردانده خواهد شد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر قصیده نوشته شده درتاریخ 1402/08/07
حالتون خوبه؟ یه سوال داشتم نمایندگی شما طرفای باغ کهنه زرین شهر هم خدمات داره؟
پاسخ: بله در باغ کهنه شهر زرین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone