🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26080.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

معرفی ۷ اپلیکیشن برتر و رایگان اندروید در ماهی که گذشت

در ماهی که گذشت مثل همه ماه‌های دیگر بازار اپلیکیشن‌های عرضه شده در پلی استور گوگل داغ بود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی ۷ اپلیکیشن برتر و رایگان اندروید که ...

در ماهی که گذشت مثل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - همه ماه‌های دیگر بازار اپلیکیشن‌های عرضه شده در پلی استور گوگل داغ بود. به همین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی ۷ اپلیکیشن برتر و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - رایگان اندروید که در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - ماه گذشته در دسترس کاربران - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - قرار گرفتند اشاره کنیم.

برخی از این نرم افزار‌ها می‌توانند تجربه جدید و منحصر به فردی از اندروید را برایتان به ارمغان بیاورند و برخی دیگر می‌توانند جایگزین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - اپلیکیشن‌های کنونی شما شوند. با ما همراه باشید.

۱. Zone Launcher

در پلی استور گوگل می‌توانید لانچر‌های مختلفی را بیابید که شاید از بهترین‌های آن بتوانیم به Nova Launcher و Rootless Launcher اشاره - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - کنیم. یکی از بهترین نرم افزار‌های رایگانی که در ماه گذشته در پلی استور عرضه شد، Zone Launcher نام دارد. لانچر یاد شده روی سیستم عامل اندروید شما نصب می‌شود و اجازه می‌دهد که سریع‌تر و بهتر از همیشه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - اپلیکیشن‌هایی که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنید را اجرا نمایید.

در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - واقع بعد از نصب - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - Zone Launcher‌ کافیست اپلیکیشن‌های مد نظر خود را به لیست طراحی شده در این نرم افزار اضافه کنید. حالا هر بار که صفحه را به سمت راست یا چپ بکشید به راحتی به نرم افزار‌های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - مد نظر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - خود دسترسی خواهید داشت.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

در این اپلیکیشن گزینه‌های زیادی برای شخصی سازی وجود دارد. شما می‌توانید محل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - قرارگیری بلوک‌های مختلف برای قرار گیری میانبر‌های اپلیکیشن‌های خود را تغییر دهید. البته لازم به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - ذکر است که مثل هر لانچر دیگری باید به این نرم افزار هم مجوز دسترسی‌های مختلف را بدهید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

بعد از نصب این نرم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - افزار تنها صفحه را به راست - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - یا چپ بکشید و بدون آن که انگشتتان را از روی صفحه بردارید، آن را روی اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - مد نظر خود قرار دهید تا اجرا شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

Zone - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - Launcher - One Swipe Edge Launcher & Drawer

سازنده: ‌BIALY قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.6 مگابایت زبان:

۲. UbikiTouch

نرم افزار Zone Launcher به شما اجازه می‌داد تا به شکلی خاص و منحصر به فرد اپلیکیشن مد نظر خود را اجرا کنید. حالا نرم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - افزار جدید دیگری تحت عنوان UbikiTouch تلاش می‌کند که شما بتوانید کنترل‌های شخصی سازی خاص خودتان را داشته باشید. استفاده از این اپلیکیشن برای کاربرانی که از گوشی‌هایی با طول زیاد مثل گلکسی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - نوت 10 پلاس استفاده می‌کنند می‌تواند بسیار مفید باشد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

به صورت پیش فرض نرم افزار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - UbikiTouch شش کنترل مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر این، شما قادرید سه طرح مختلف دیگر تحت عنوان‌های Pie، منحنی یا موج دار را هم انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

البته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - باید به این نکته هم اشاره کنیم که راه اندازی این نرم افزار در اولین استفاده کمی پیچیده به نظر می‌رسد اما بعد از اتمام آن می‌توانید تجربه‌ای منحصر به فرد و از همه مهمتر، آنطور که خودتان می‌پسنید را داشته باشید. توجه داشته باشید که بهتر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - است کنترل‌های مختلف نرم افزار‌های خود را بر اساس اهمیت رتبه بندی کنید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

UbikiTouch | Navigation Gestures and Automation

سازنده: Toneiv Apps قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.8 مگابایت زبان:

۳. Boom 3D Music Player

اگر پخش کننده صوتی گوشی شما انتظاراتتان را برآورده نمی‌کند، شاید بد نباشد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - اپلیکیشن Boom 3D Music Player را امتحان کنید. این نرم افزار حجم صدای گوشی را افزایش می‌دهد و اصلی ترین ویژگی آن برخورداری از پخش سه بعدی صداست.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

این اپلیکیشن ویژگی‌های یاد شده را بدون تمرکز روی سخت افزار انجام می‌دهد و فعلا می‌تواند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - ویژگی‌های کلیدی خود را روی آهنگ‌های ذخیره شده در گوشی و همچنین برخی از نرم افزار‌ها مثل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - Tidal و اسپاتیفای (نسخه پریمیوم) نمایش دهد. علاوه بر این برخی ابزار دیگر در این نرم افزار تعبیه شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید صدای دریافتی از گوشی خود را تنظیم کنید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

Boom: Music Player, 3D Surround Sound & Equalizer

سازنده: Global Delight Technologies Pvt. Ltd قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12 مگابایت زبان:

۴. Threads from Instagram

احتمالا با اپلیکیشن Facebook Messenger آشنا باشید. نرم افزار Threads - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - from Instagram شباهت زیادی با فیسبوک مسنجر دارد با این تفاوت که برای شبکه اجتماعی اینستاگرام ساخته شده است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تنها کسانی که قصد دارید با آن‌ها از طریق اینستاگرام گفتگو کنید را به اپلیکیشن بیافزایید و مانند یک پیام‌رسان مختص اینستاگرام از آن استفاده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - کنید. کار با Threads from Instagram بسیار ساده است.

پس از دانلود و ورود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - به حساب کاربری خود در اینستاگرام به راحتی قادرید کسانی که می‌خواهید به صورت آنلاین با آن‌ها گفتگو کنید را به لیست اضافه نمایید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

همچنین امکان انتقال عکس‌ها و ویدیو‌ها به صورت مستقیم از طریق این اپلیکیشن فراهم شده و برخی دیگر از ابزار‌ها - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - تجربه قابل قبولی را برایتان فراهم خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

Threads from Instagram

سازنده: Instagram قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: متفاوت در گوشی‌های مختلف مگابایت زبان:

۵. Unlock Clock

چند بار در روز گوشی خود را قفل گشایی می‌کنید؟ با استفاده از نرم افزار Unlock Clock‌ تعداد دفعاتی که این کار را کرده‌اید به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - عنوان پس زمینه گوشی نمایش داده خواهد شد. این نرم افزار که یکی از اپلیکیشن‌های مربوط به تندرستی دیجیتال گوگل است در تلاش است تا با نشان دادن اعداد بزرگ کاربران را مجاب کند که کمتر از گوشی خود استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

البته توجه داشته باشید که انتخاب این عدد به عنوان پس زمینه کمی پیچیدگی دارد. برای این کار باید اپلیکیشن Wallpaper شرکت گوگل را روی تلفن - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - هوشمند خود نصب شده داشته باشید. بعد از دانلود و نصب - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - آن می‌توانید Unlock Clock را به عنوان یکی از پس زمینه‌ها مشاهده کنید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

لازم به ذکر است که این نرم افزار پس زمینه با رنگ‌های متفاوت را به شما نمایش نخواهد داد. در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - واقع تلاش اصلی Unlock Clock این است که با سادگی و نمایش تعداد دفعات قفل گشایی کردن گوشی کاربران را از تلفن‌های هوشمند دور کند. بنابراین نباید انتظار پس زمینه‌های جذاب و زیبا را داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

Unlock Clock - A Digital Wellbeing Experiment

سازنده: گوگل قیمت: رایگان دسته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.9 مگابایت زبان:

۶. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - Wallhub

اگر از پس زمینه تکراری گوشی خود خسته شده‌اید و قصد دارید به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - راحتی از پس زمینه‌های جذاب و متفاوت دیگر استفاده کنید؛ بد نیست نگاهی به Wallhub داشته باشید. نرم افزار یاد شده مجموعه‌ای غنی از پس زمینه‌های با کیفیت را ارائه می‌کند که با استفاده از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - آن‌ها می‌توانید ظاهر گوشی خود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - را تغییر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - دهید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

رابط کاربری Wallhub بسیار ساده است - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - و به راحتی می‌توانید پس از اجرای نرم افزار با پس زمینه‌های مختلف و متفاوت مواجه شوید و هرکدام را که می‌پسندید به عنوان بک‌گراند گوشی خود انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

Wallhub - 4K AMOLED & HD Wallpapers - Backgrounds

سازنده: Brainlab قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.3 مگابایت زبان:

۷. MIUI Quick Settings

اپلیکیشن MIUI Quick Settings نرم افزاری مختص کاربران تلفن‌های ردمی است. این نرم افزار رایگان و بسیار ساده همه گزینه‌های مورد نیاز از بخش تنظیمات را در یک لیست جمع آوری کرده تا دسترسی کاربران به بخش‌های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - مختلف گوشی ساده تر از همیشه انجام شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

MQS - Quick Settings for MIUI

سازنده: Ruby Faick قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.9 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone