🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26109.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

انفجار عظیم کارخانه پتروشیمی در تگزاس و تخلیه مناطق اطراف

انفجاری شدید در یکی از کارخانه‌های تولیدات پتروشیمی به نام گروه TPC در تگزاس آمریکا باعث شکسته شدن شیشه‌ها و پرتاب گلوله‌های آتشین شده است. به گفته خبرگزاری‌ها، این انفجار تا شعاع چندین کیلومتری حس ...

انفجاری شدید در یکی از کارخانه‌های تولیدات پتروشیمی به نام گروه TPC در تگزاس آمریکا باعث - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - شکسته شدن شیشه‌ها و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - پرتاب گلوله‌های آتشین شده است. به گفته خبرگزاری‌ها، این انفجار تا شعاع چندین کیلومتری حس شده و زندگی بسیاری را مختل کرده است.

این انفجار که در نزدیکی مرز ایالت تگزاس و لوییزیانا رخ داده، باعث شده تا بسیاری مجبور به ترک خانه‌هایشان شوند. به افرادی که در یک کیلومتری این کارخانه زندگی می‌کنند، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - پیشنهاد شده است تا خانه هایشان را ترک کرده و به مکانی امن‌تر نقل مکان کنند. تاکنون تنها تصاویری که از این اتفاق موجود بوده، توسط شهروندان در فضای مجازی منتشر شده و منابع رسمی هنوز ویدیو یا تصویر مشخصی از این انفجار نشر نداده‌اند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر  داراب استان فارس

این اتفال در نیمه شب گذشته رخ داده و گفته می‌شود به دلیل پرتاب گلوله‌های آتشین و وجود مواد شیمیایی در هوای اطرف کارخانه، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - خانه‌های جنوبی تخلیه شده‌اند. همچنین آزادراه‌هایی که به این کارخانه ختم می‌شدند نیز توسط پلیس محلی بسته شده و به شهروندانی که در این آزادراه‌ها و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - به خصوص آزادراه I-10 حضور داشتند، گفته شده در مکانی سر بسته پناه بگیرند.

به نظر می‌رسد که مواد شیمیایی موجود در هوای اطراف، برای تنفس مناسب نبوده و بهتر است تا ساعت ۶ صبح (به وقت محلی)، شهروندان در مکانی سربسته بمانند. تاکنون نیز این انفجار ۳ نفر را مجروح کرده، ولی خوشبختانه کسی فوت نکرده است. خبرگزاری ABC News می‌گوید که موج این انفجار تا شعاع ۶۴ کیلومتری نیز حس شده است.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر  داراب استان فارس

همچنین اخباری وجود دارد که می‌گوید آتش سوزی و انفجارهای متعدد همچنان رخ می‌دهند و به نظر می‌رسد که بسیاری از تجهیزات و بخش‌های دیگر این کارخانه در حال سوختن و انفجار هستند. البته گفتنی است که این تنها انفجار اخیر کارخانه‌های پتروشیمی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - در آمریکا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - نبوده و در چند سال اخیر، چند مورد دیگر از این دست اتفاقات برای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - کارخانه‌های این کشور افتاده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone