🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26092.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مدیاتک دیمنسیتی معرفی شد؛ اولین چیپست موبایل با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G

کمپانی مدیاتک به فاصله کوتاهی پس از اعلام خبر همکاری خود با اینتل، رسماً از خانواده چیپست های جدید خود به نام «دیمنسیتی» (Dimensity) با قابلیت پشتیبانی از 5G رونمایی کرد. اولین چیپست خانواده دیمنسیتی، ...

کمپانی مدیاتک به فاصله کوتاهی پس از اعلام خبر همکاری خود با اینتل، رسماً از خانواده چیپست های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - جدید خود به نام «دیمنسیتی» (Dimensity) با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - قابلیت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - پشتیبانی از 5G رونمایی کرد.

اولین چیپست خانواده دیمنسیتی، Dimensity 1000 5G نام دارد و با فناوری لیتوگرافی 7 نانومتری تولید شده است. به گفته مدیاتک چیپست های دیمنسیتی بهینه ترین مصرف انرژی 5G را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - در بین تمام چیپست های موبایلی دارند.

فناوری 5G به شکل یکپارچه در چیپست Dimensity 1000 5G قرار گرفته و همین عامل باعث شده تا این محصول نسبت به چیپست - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - هایی که مودم 5G آنها را همراهی می کنند، فضای کمتری را اشغال کرده و اولین تراشه ای است که همزمان از دو سیمکارت 5G پشتیبانی می کند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان

چیپست Dimensity 1000 5G به واسطه فعالیت در فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز، سرعت دانلود حداکثر 4.7 گیگابیت بر ثانیه و آپلود 2.5 گیگابیت بر ثانیه را به ارمغان می آورد. پشتیبانی از وای فای 6 و بلوتوث 5.1 نیز از ابتدا وجود دارد.

چیپست Dimensity 1000 5G به لطف بهره مندی از پردازشگر تصویر 5 هسته ای قادر به ثبت تصویر تا 80 مگاپیکسل با نرخ 24 عکس در هر ثانیه است. این چیپست از دوربین دوگانه (32 مگاپیکسل و 16 مگاپیکسل) پشتیبانی می کند و برای نخستین بار فیلمبرداری با رزولوشن 4K در 60 فریم بر ثانیه را در چیپست موبایل امکان پذیر کرده است. به این قابلیت ها باید پشتیبانی از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - Video HDR مولتی فریم را نیز اضافه کرد.

چیپست مورد بحث در پلتفرم بنچمارک آنتوتو بیش از 480 هزار امتیاز - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - و در گیکبنچ 12096 امتیاز کسب کرده است. به عنوان مقایسه، محصولاتی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - که از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس برخوردارند، به ترتیب 490 هزار و 11 هزار امتیاز در پلتفرم های ذکر شده کسب کردند. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - با این تفاسیر چیپست جدید مدیاتک به طور مستقیم با چیپست های پرچمدار اسنپدراگون 855 و 855 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - پلاس مبارزه خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان

مدیاتک مدعی شده وای فای 6 چیپست مذکور، 38 درصد سریع - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - تر از وای فای 5 عمل می کند و مصرف انرژی آن نسبت به اسنپدراگون 855 چهل درصد کمتر است. خوشه پرتوان (high-performance) - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - چیپست دیمنسیتی در کلاک 2.6 گیگاهرتز قفل شده؛ سازنده می توانست این محصول را در کلاک بالاتر قفل کند ولی به خاطر پایین نگه داشتن مصرف انرژی از چنین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - کاری صرف نظر کرده است.

چیپست های خانواده دیمنسیتی در نیمه دوم سال 2020 در آمریکا به بازار عرضه خواهند شد. احتمالاً محصولات مبتنی بر این چیپست - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - ها برای اولین بار در چین و دیگر بازارهای آسیایی مشاهده خواهند شد. این تراشه ها از طول موج های میلیمتری (mmWave) پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - نکرده و در فرکانس - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فریمان استان خراسان - های زیر 6 گیگاهرتز فعالیت می کنند. البته مدیاتک تراشه دیگری در دست ساخت دارد که از طول موج های میلیمتری 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone