🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26103.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دکمه شاتر در قاب هوشمند آیفون چگونه کار می کند؟

هفته گذشته اپل در سکوت خبری از قاب های هوشمند خود برای آیفون 11، آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس رونمایی کرد و این قاب ها امسال ویژگی منحصربفردی داشتند: دکمه فیزیکی برای فعال ...

هفته گذشته اپل در سکوت خبری از قاب های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - هوشمند خود برای آیفون 11، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس رونمایی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - کرد و این قاب ها امسال ویژگی منحصربفردی داشتند: دکمه فیزیکی برای فعال سازی دوربین. البته اینکه دکمه یاد شده چطور کار می کند اندکی مرموز بود چراکه خود آیفون ها هم دکمه اختصاصی برای فعالسازی شاتر دوربین شان ندارند. حالا اما به لطف پرتونگاری های صورت گرفته روی قاب هوشمند آیفون توسط تیم iFixit و Creative Electron می توان تا حدودی حدس زد که ماجرا از چه قرار است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان

اگر از نزدیک به تصویر بالا نگاه کنید دو مدار باریک را می بینید که از دکمه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - به سمت باتری و سپس بورد مداری در سمت راست کشیده شده اند. بورد اصلی نیز به پورت لایتنینگ متصل شده که دیتا را از آیفون دریافت کرده یا برای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - آن ارسال می نماید. به طور پیش فرض وقتی این دکمه را فشار می دهید این مدارها به بورد اصلی فرمان می دهند که به آیفون بگوید اپ دوربین را باز کند تا بتوانید عکس بگیرید.

در اینجا میتوانید از نمای نزدیک تری به این ساختار نگاه کنید.:

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان

البته هم اکنون قاب های دیگری هم در بازار هستند که دکمه دوربین اختصاصی داشته باشند (از جمله قاب Battery Photo از شرکت مومنت) بنابراین اگر تمایلی به خرید قاب های اپل نداشته باشید گزینه های انتخابی دیگری پیش رویتان خواهد بود. اما از آنجا که اپل خود سازنده گوشی مورد استفاده به همراه این قاب هاست قطعا بهتر میتواند یکپارچگی لازم میان آنها را ایجاد کند. برای مثال نمایش سطح باقی مانده از شارژ باتری و خود قاب در ویجت باتری که در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - محصولات دیگر نمی توان پیدا کرد. نکته دیگر آنکه همواره این شانس وجود دارد که اپل در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - آینده نزدیک کارایی بیشتری را به دکمه شاتر قاب هوشمند آیفون اضافه کند.

پرتونگاری با کمک اشعه ایکس همچنین احتمال اضافه شدن دکمه دوربین به قاب های فاقد باتری اپل را مردود می کند چراکه این قاب ها فاقد بوردهای مداری یکپارچه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - ای هستند که بشود برای انتقال پیام به آیفون از آنها استفاده کرد.

در ادامه تصویر ایکس ری کاملی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - از این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - قاب - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - ها را مشاهده می کند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان

قاب های هوشمند اپل که هفته پیش برای نسل جدید آیفون معرفی شدند دارای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - یک برآمدگی قابل توجه در بخش پشتی خود هستند که در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - واقع باتری اضافه ای را در خود جای داده و میتواند به لطف آن آیفون ها را تا ۵۰ درصد بیشتر شارژ کند. ویژگی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - منحصربفرد دیگر در این قاب های ۱۲۹ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - دلاری دکمه فیزیکی اختصاصی برای فعالسازی شاتر دوربین است که در وضعیت قفل یا باز (لاک یا آنلاک) اپ دوربین آیفون را باز می کند. با یکبار فشردن این دکمه میتوانید از سوژه های مورد نظرتان عکس بگیرید و با فشار طولانی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - تر میتوانید ویدیوهای QuickTake ضبط کنید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone