🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26118.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

صرافی UpBit هک شد؛ سرقت 50 میلیون دلار اتر

یکی از بزرگ ترین صرافی های رمزارز کره جنوبی به نام آپ بیت (UpBit) که بخشی از غول تکنولوژی کره یعنی Kakao محسوب می شود، امروز اعلام کرد هکرها تعداد 342 هزار اتر به ارزش ...

یکی از بزرگ ترین صرافی های رمزارز کره جنوبی به نام آپ بیت (UpBit) که بخشی از غول تکنولوژی کره یعنی Kakao محسوب می شود، امروز اعلام کرد هکرها تعداد 342 هزار اتر به ارزش حدود 50 میلیون دلار را از کیف پول آنها به سرقت برده اند.

این موضوع در بیانیه رسمی یکی از مقامات ارشد این شرکت به نام «لئو سوک وو» تأیید شده است. در این بیانیه می خوانیم:

«ساعت 13:06 روز 27 نوامبر 2019 تعداد 342 هزار اتر به ارزش تقریبی 58 میلیارد وون از کیف پول آنلاین این شرکت به یک کیف پول ناشناس انتقال یافته است.»

این صرافی با عذرخواهی از کاربران به خاطر مشکلات به وجود آمده، اقداماتی که پس از این واقعه در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جویبار استان مازندران - پیش گرفته است را تشریح کرد. صرافی آپ بیت می گوید تمام 342000 اتر به سرقت رفته را با استفاده از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جویبار استان مازندران - اموال شرکت به حساب کاربران بر می گرداند. همچنین مابقی موجودی رمزارز این صرافی از کیف پول آنلاین به کیف پول سرد (آفلاین) منتقل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جویبار استان مازندران - شده است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جویبار استان مازندران

به گفته لئو سوک وو، عملیات روزمره آپ بیت از جمله واریز و برداشت رمزارز طی حدود 2 هفته به حالت عادی بر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جویبار استان مازندران - خواهد گشت و به اطلاع کاربران خواهد رسید. مدیرعامل این شرکت همچنین اعلام کرد دیگر موارد انتقال هنگفت رمزارز، ارتباطی به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جویبار استان مازندران - هکرها ندارند و خود شرکت اقدام به انتقال دارایی خود کرده است.

چند ماه قبل صرافی اپ بیت و شرکت امنیتی «ایست سکیوریتی» از حملات فیشینگ هدفمدن روی کاربران این شرکت پرده برداشتند که به احتمال زیاد از سوی هکرهای کره شمالی انجام شده است.

همچنین ابتدای سال 2018 چهار صرافی بزرگ کره جنوبی یعنی بیتهامب، آپ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جویبار استان مازندران - بیت، کوین وان و کوربیت در اقدامی مشترک، خط - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جویبار استان مازندران - ارتباطی ویژه ای را با دیگر صرافی های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جویبار استان مازندران - بزرگ جهان راه اندازی کردند تا از به سرقت رفتن دارایی هایشان - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جویبار استان مازندران - جلوگیری کنند. ظاهراً این اقدام چندان مؤثر واقع نشده است. بیتهامب تاکنون سه مورد نفوذ امنیتی بزرگ را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هلپرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** مایکروفر کنوود MWL110 شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر هورخش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ آیا احیانا دور و بر روستای آستانه سر جویبار سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در روستای آستانه سر شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone