🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40239.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

چیپست A11X اپل احتمالا به پردازنده هشت هسته ای مجهز می شود

ماه سپتامبر گذشته بود که اپل در کنار آیفون 10 و خانواده آیفون 8، از چیپست جدید و قدرتمند A11 Bionic رونمایی کرد. این کمپانی معمولاً یک ورژن به روزرسانی شده از چیپست هایش را ...

ماه سپتامبر گذشته بود که اپل در کنار آیفون 10 و خانواده آیفون 8، از چیپست جدید و قدرتمند A11 Bionic رونمایی کرد. این کمپانی معمولاً - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یک ورژن به روزرسانی شده از چیپست هایش را برای آیپدهای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جدید هم توسعه می دهد و به همین خاطر، انتظار می رود آیپدهای فصل بهار به A11X مجهز باشند.

بنابه گفته منابع نزدیک به اپل، A11X - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نخستین چیپست اپل خواهد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بود که از پردازنده هشت هسته ای بهره می - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برد و با استفاده از فرآیند 7 نانومتری کمپانی TSMC تولید می شود.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی

به نظر می رسد این پردازنده هشت هسته ای، به سه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هسته قدرتمند Monsoon مجهز شده و از پنج هسته Mistral دیگر بهره می برد که از نظر مصرف انرژی بهینه هستند. گفته می شود چیپست مورد اشاره در سه ماهه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نخست سال آتی میلادی برای عرضه آماده خواهد بود و درست در زمان مقرر برای عرضه سری 2018 آیپد پرو به دست - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اپل می رسد.

کمپانی تایوانی TSMC طی سال های اخیر، مسئولیت ساخت سیستم های بر چیپ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اپل را برعهده داشته و همین ارتباط نزدیک میان دو کمپانی، باعث شده تا TSMC توسعه چیپ A11X را هم عهده دار باشد. گفتنی است که چیپست A11X، قرار است راه را برای چیپست 7 نانومتری A12 هموار کند که آن نیز در ماه سپتامبر 2018 از راه می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone