🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27702.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از گوشی و مچ بند هوشمند برای نظارت دائمی بر عملکرد کارکنان

محققان سیستمی توسعه داده اند که با استفاده از یک تلفن هوشمند، مچ بند سلامتی و یک برنامه مخصوص می تواند به عملکرد کارمندان امتیاز دهد. این سیستم قادر به تشخیص کارمندان با عملکرد مناسب ...

محققان - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سیستمی توسعه داده اند که با استفاده از یک تلفن هوشمند، مچ بند سلامتی و یک برنامه مخصوص می تواند به عملکرد کارمندان امتیاز دهد.

این سیستم قادر به تشخیص کارمندان با عملکرد مناسب و ضعیف است. تیمی که مسئول توسعه آن بوده اند طی یک سال به بررسی عملکرد 750 کارمند - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آمریکایی پرداختند، و در نهایت مشخص شد برنامه قادر به تشخیص عملکرد کارمندان با دقت 80 درصد است.

دقت این سیستم فعلا 80 درصد است

هدف آن هم فراهم کردن اطلاعاتی برای کارکنان است - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تا از سلامت فیزیکی، روانی و رفتاری خود مطلع باشند. اگرچه این برنامه یک خطر بزرگ نیز دارد، و اگر مورد سوء استفاده قرار بگیرد می تواند منجر به تحت نظر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قرار - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گرفتن دائمی افراد توسط شرکتی شود که برای آن کار می کنند.

محققین این پروژه شامل افرادی چون «اندرو کمپبل»، پروفسور علوم کامپیوتر دانشگاه Dartmouth می شوند. یکی از پروژه های قبلی این فرد یعنی برنامه ای که عملکرد دانش آموزان را تحت نظر می گرفت، زیربنای این پروژه شد. به نظر آن ها سیستم جدید به راهکاری - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برای افزایش کارایی کارمندان بدل خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

به گفته آن - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ها سیستم جدیدشان می تواند - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کارایی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کارمندان - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را بسیار بهتر از تست های - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شخصی و مصاحبه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ها که اکثرا غیر دقیق هستند ارزیابی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کند.

در این سیستم سه جزء اساسی وجود دارد: تلفن هوشمند که به بررسی فعالیت فیزیکی، موقعیت، میزان استفاده از موبایل و نور محیط می پردازد؛ مچ بند سلامتی که عملکرد قلب، خواب، استرس، وزن و مقدار کالری دریافتی را اندازه می گیرد و در نهایت سنسورهایی که مدت زمان ترک شدن میز توسط کارمندان را بررسی می کنند. پس از این الگوریتم های یادگیری ماشینی ابری سطح عملکرد کارمندان را تعیین می کنند.

در این تحقیق مشخص شد افرادی عملکرد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بهتری داشتند که از موبایلشان کمتر استفاده می کردند - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و از خواب عمیق طولانی تر و فعالیت فیزیکی بیشتر بهره می بردند.

با وجود نگرانی های فراوان در رابطه با حریم شخصی کارمندان، این گروه اعلام کرده سیستمشان طی چند سال آینده کاملا آماده بهره برداری خواهد بود.

- تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone