🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27701.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

با قابلیت های کولر گازی ARTCOOL ال‌جی آشنا شوید

ال جی با تکیه بر فناوری پیشرفته اینورتر سعی در افزایش بهره‌وری کولرها بدون مصرف بیشتر انرژی دارد. در 10 سال گذشته قدم‌های مهمی برای افزایش بهره‌وری کولرهای گازی برداشته‌شده است. امری که موجب شده ...

ال جی با تکیه بر فناوری پیشرفته اینورتر سعی در افزایش بهره‌وری کولرها بدون مصرف بیشتر انرژی دارد.

در 10 سال گذشته قدم‌های مهمی برای افزایش بهره‌وری کولرهای گازی برداشته‌شده است. امری که موجب شده به‌جای استاندارد قبلی میزان مصرف انرژی یعنی EER استاندارد جدیدی در این صنعت به نام SEER تعریف شود. تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان

رتبه‌بندی SEER میزان قدرت خنک‌کنندگی کولر گازی را در مقابل دیگر وسایل سرمایشی سنجیده و آن را بر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - اساس میزان وات بر ساعت محاسبه می‌کند. استاندارد قدیمی EER فقط می‌توانست - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - میزان مصرف انرژی را در یک حالت دمایی بسنجد درحالی‌که استاندارد SEER می‌تواند انواع حالت‌های دمایی را در طول سال بسنجد و بر اساس آن میزان مصرف انرژی را دقیق‌تر تعیین کند. استاندارد SEER اکنون در کشورهای مختلفی به کار گرفته شده و به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - مشتریان میزان مصرف انرژی دقیق‌تری را نشان می‌دهد. ال‌جی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - نیز با توجه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - به تقاضا و استانداردهای بالای کشورهای خاورمیانه از این روش برای سنجش مصرف انرژی محصولات خود بهره می‌برد.

برخلاف موتورهای معمولی که به خاطر چرخش مداوم با دور بالا، انرژی زیادی مصرف می‌کنند، موتور اینورتر در کولر گازی ARTCOOL ال‌جی میزان فعالیت کمپرسور را مدیریت کرده و بر اساس میزان دما، سرعت آن را تنظیم می‌کند. امری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - که باعث می‌شود میزان مصرف انرژی در وسایلی مثل یخچال و کولر گازی که سهمی 70 درصدی در مصرف انرژی کل خانه دارند، تا حد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - زیادی کاهش پیدا کند.تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان

کمپرسور اینورتر کولر گازی ARTCOOL ال‌جی که مخصوص مناطق گرم طراحی‌شده است، بدون کاهش قدرت، مصرف انرژی را کم می‌کند. به لطف این فناوری نوآورانه و بی‌نظیر، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - مصرف‌کنندگان می‌توانند تا 65 درصد بیشتر از مدل‌های معمولی در مصرف انرژی صرفه‌جویی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده و بدون نگرانی بابت قبض برق، از عملکرد فوق‌العاده و قدرتمند موتور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - اینورتر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - بهره - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - ببرند.تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان

با توجه به برنامه محاسبه انرژی ال‌جی و ساختار کمپرسور، این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - مسئله باعث صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌های می‌شود. علاوه بر این وقتی دمای اتاق 46 درجه و کمتر باشد، کولر گازی جدید ال‌جی با سرعت بالای خنک‌کنندگی خود می‌تواند تا 60 درصد سریع‌تر خانه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - را خنک کند. موتور اینورتر کولر گازی ARTCOOL ال‌جی، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - به خریداران اجازه می‌دهد در مناطق گرم داخل کشور از هوای مطبوع بهره برده و در عین صرفه جویی در مصرف انرژی، محصولی با دوام را در اختیار داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone