🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37747.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای غیر رسمی از A6 و A6 پلاس منتشر شد

دو تلفن همراه گلکسی A6 و A6 پلاس قرار است با جایگیری بین گلکسی A8 و A8 پلاس (مدل‌های ۲۰۱۸) و گلکسی A5 و A7 (مدل‌های ۲۰۱۷) مسیر توسعه سری گلکسی A را در سال ...

دو تلفن همراه گلکسی A6 و A6 پلاس قرار است با جایگیری بین گلکسی A8 و A8 پلاس (مدل‌های ۲۰۱۸) و گلکسی A5 و A7 (مدل‌های ۲۰۱۷) مسیر توسعه سری گلکسی A را در سال جاری باز کنند. قبلا سام موبایل تایید کرده بود که این تلفن‌های - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - همراه قرار است در اروپا، روسیه و خاورمیانه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عرضه شود و با وجود ظاهر شدن گلکسی A6 در وبسایت رسمی سامسونگ می‌توان انتظار داشت این اتفاق زودتر رخ دهد. امروز نیز رندرهای رسمی از هر دو مدل نام‌برده انتشار یافته که ظاهر نهایی موبایل‌ها را نشان می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

تعدادی از متخصصین در کانال یوتوب MySmartPrice با لو دهنده مشهور OnLeaks یک تیم تشکیل داده‌اند تا بتوانند رندرهای - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - غیررسمی اما نزدیک به واقعیت از گلکسی A6 و A6 پلاس را انتشار دهند. مدل پلاس این تلفن همراه از دوربین دوگانه در قسمت پشتی بهره خواهد برد و سنسور اثر انگشت نیز به صورت افقی، زیر دو دوربین قرار می‌گیرد. - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مدل ابتدایی اما فقط یک - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دوربین خواهد داشت که سنسور اثر انگشت آن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هم زیرش قرار گرفته.

از روی تصاویر به سختی می‌توان تشخیص داد که این تلفن همراه بدنه پشتی فلزی یا شیشه‌ای دارد. البته با توجه به سابقه سامسونگ در سری موبایل‌های A می‌توان شیشه را گزینه محتمل‌تری دانست.

متعجب خواهید شد اگر ببینید که به جای پورت تایپ سی، در این تصاویر پورت میکرو یو‌اس‌بی قرار گرفته و احتمالا به همین دلیل است که OnLeaks اعتقاد دارد گلکسی A6 و A6 پلاس همان گلکسی J8 و J8 پلاس هستند با نام‌های متفاوت برای کشورهای دیگر. مشخص نیست که چرا سامسونگ چنین تصمیمی را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - لحاظ کرده خصوصا که مدل‌های قبلی از همین سری دارای یو‌اس‌بی تایپ سی بودند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

بنچمارک‌های منتشر شده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از این دو دستگاه نشان می‌دهد که مدل پایه و پلاس به ترتیب دارای چیپست‌های - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اگزینوس ۷۸۷۰ و اسنپدراگون ۶۲۵ هستند برای آن‌ها رم ۳ و ۴ گیگابایتی لحاظ شده. اندروید ۸.۰ اوریو هم از همان ابتدا روی دستگاه قرار خواهد داشت.

دو ویدیوی زیر به صورت ۳۶۰ درجه هستند و می‌توانید رندرها را از زاویه‌های مختلف تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone