🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12201.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

دبیر انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی: نکات کمتر دیده شده طرح مجلس فاجعه‌آفرین هستند

طبق اعلام مجلس شورای اسلامی، طرح پرحاشیه «قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» پس از اتمام دو هفته تعطیلی‌ مجلس دوباره از این هفته در دستور کار این نهاد قرار ...

طبق اعلام مجلس شورای اسلامی، طرح پرحاشیه «قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» پس از اتمام دو هفته تعطیلی‌ مجلس دوباره از این هفته در دستور کار این نهاد قرار گرفته و قرار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - است نمایندگان به موضوعات مطرح شده در آن رسیدگی کنند. با این وجود دبیر انجمن کسب و کارهای اینترنتی متن اصلاح شده این مصوبه را هم دارای مشکل می‌داند و می‌گوید که همین اصلاحات هم پس از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - مدتها پیگیری و در دو جلسه «هم‌اندیشی» که در «مرکز پژوهش‌های مجلس» برگزار شده صورت گرفته اما از نظر او اصلاحات بیشتری برای طرح لازم است و نکات کمتر دیده شده‌ای در این طرح وجود دارد که می‌توانند فاجعه آفرین باشند.

«عادل طالبی» دبیر انجمن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - کسب‌و‌کارهای اینترنتی یکی از مخالفین جدی طرح مجلس است که آن را کاملا به ضرر مردم، کسب و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - کارها و اینترنت کشور - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - می‌داند. او در گفتگو با دیجیاتو، مسائل و مشکلاتی که این طرح در قالب فعلی می‌تواند برای مردم و کسب و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - کارها بیافریند را بررسی کرده و دلایل مخالفت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - خود را برای ما تشریح کرده است. ایراداتی از دیدگاه طالبی در طرح مجلس وجود دارند که به طور مفصل، در ادامه مطلب می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

یک قانون مبهم و غیرتخصصی، برای مدیریت فضای مجازی کفایت نمی‌کند

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان

عادل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - طالبی معتقد است که مسئله حکمرانی در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - فضای دیجیتال، یک مسئله جهانی است که فقط در رابطه با ایران صدق نمی‌کند. بلکه دولت تمام کشورهای دنیا، از جمله دولت کشورهای پیشرفته‌ای مثل آلمان، فرانسه و حتی آمریکا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - نیز همیشه این دغدغه را داشته‌اند.

همانطور که آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان و امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در سال‌های 2019 و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - 2018 در کنفرانس‌های IGF درباره مبحث حکمرانی در فضای مجازی سخنرانی‌های مهمی ایراد کرده‌اند. با این حساب دولت ایران را برای حکمرانی بر فضای مجازی محق می‌داند، هر چند که به نحوه پیشبرد این حکمرانی انتقاد دارد:

«در کشورهای پیشرفته دنیا همه اجزای سیستم طرح ارائه کرده و برای اجرای آن با یکدیگر همفکری می‌کنند. اما تفاوت‌شان با ایران در اینجاست که برای هر مسئله‌ای، یک طرح مجزا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - ارائه می‌شود. یعنی نمی‌آیند همه مشکلات را بریزند در یک طرح - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - مبهم و گُنگ، و برای حل همه مشکلات یک قانون ارائه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - کنند. مرزبانی دیجیتالی برای همه کشورها و دولت‌ها اهمیت دارد اما قوانین این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - کار توسط متخصصین امر نوشته می‌شود. متأسفانه در طرحی که امروز می‌بینیم، چندین مسئله - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - مجزا، از زیرساخت گرفته تا مسائل مربوط به کودکان و کپی‌رایت و ... را یک جا قرار داده‌اند و انتظار دارند که تمامی مشکلات مملکت توسط یک طرح - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - برطرف شود. از نظر من این موضوع اصلا شدنی نیست.»

به عقیده دبیر انجمن کسب‌و‌کارهای اینترنتی ایران، نوشته شدن این طرح توسط افراد غیرمتخصص و ابهامات فراوان در نحوه قانون‌گذاری اولین و مهم‌ترین مشکل طرح حمایت از حقوق کاربران - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی به شمار می‌آید.

طالبی در همین رابطه به دیجیاتو - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - می‌گوید که مجلس برای نگارش این طرح، تا پیش از منتشر شدن پیش‌نویس آن در رسانه‌ها با هیچ کدام از سازمان‌های صنفی و متخصصین امر مشورتی انجام نداده بوده و زمانی اقدام به برگزاری جلسات گفتگو در مرکز پژوهش‌های مجلس کرده که پیش‌نویس طرح، صدای اعتراض کسب و کارها، مردم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - و رسانه‌ها را درآورده است.

کمیسیون فرهنگی جای مناسبی برای بررسی این طرح نیست

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان

طالبی در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید که مجلس، به دنبال تصویب این طرح از طریق یک درب پشتی در قانون کشور است. به عقیده او نویسندگان این طرح کاملا به مشکلات و نقص‌هایی که در طرح فعلی وجود دارد، واقف هستند و به خاطر همین نمی‌خواهند تصویب آن را از مسیر مجلس پیش ببرند:

«در قانون ما یک راه فرعی یا به اصطلاح Back Door ای وجود دارد به اسم ماده 85. این ماده چه می‌گوید؟ می‌گوید یک وقت‌هایی اگر خواستید قانونی را تصویب کنید، به جای تبدیل کردن مستقیم آن به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - قانون، آن را به یک کمیسیون مرتبط تحویل بدهید تا کمیسیون آن را به صورت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - آزمایشی و به مدت 2 تا 5 سال اجرا کند. بعد از گذشت این زمان و با توجه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - به نتایج این موضوع، آن وقت آن را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - به قانون تبدیل کنید.

این اتفاقات برای مواقعی که نمی‌خواهیم در قانون‌گذاری اشتباهی صورت بگیرد، روش بسیار خوبی است. منتهی مشکل اینجاست که اولا نباید برای موضوعی به این مهمی که مطمئنا پیامدهای زیادی دارد، این روش اجرا شود. نکته بعدی اینکه اجرای این موضوع ارتباطی به کمیسیون - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - فرهنگی مجلس ندارد. در واقع - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - با این طرح فعلی، کنترل قطع و وصل و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - کنترل کل ترافیک شبکه اینترنت کشور - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - به دست یک کمیسیون غیرمرتبط می‌افتد، آن هم در حالی که قانونی تصویب نشده است. این که دیگر اسمش آزمایش نیست، اگر پنج سال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - اینترنت اینطور اداره شود اصلا چیزی باقی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - نمی‌ماند که بخواهیم نتایجش را بررسی کنیم.»

طالبی این موضوع را دومین مشکل بزرگ و عمده طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی توصیف می‌کند. اما به عقیده او دلیل سوم، که به تعاریف تعیین شده توسط مجلس در این طرح باز می‌گردد از همگی مهم‌تر و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - پر ایرادتر هستند.

تعاریف مطرح شده در طرح مجلس مشکل دارند

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان

مشکل سوم طرح مجلس و مهم‌ترین آن‌ها از دیدگاه طالبی، بحث «تعاریف» مطرح شده در پیش‌نویس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - هستند. دبیر انجمن کسب‌و‌کارهای اینترنتی به صراحت می‌گوید - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - که از بین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - چند ماده‌ای که در این طرح ارائه شده، به راحتی می‌توان چندین مورد مورد را حذف کرد، بدون اینکه به دغدغه دولت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - روی حکمرانی فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - آسیبی وارد شود. او در ادامه گفتگو با بررسی بندها و تبصره‌های پر ابهام طرح مجلس نسبت به تصویب و اجرای آن‌ها - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - هشدار داد و این بندهای پر بحث را به ضرر مردم و کسب‌و‌کارهای اینترنتی فعال در کشور توصیف کرد.

به گفته طالبی، یکی از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - مشکلات مهم این طرح دست گذاشتن روی اتباع ایرانی است. طبق طرح مجلس هر ایرانی در هر جای دنیا که باشد، اگر طبق قانون مجلس رفتار نکند بابت اقدامات خود در سطح وب باید پاسخگو باشد:

«به طور مثال اگر یک ایرانی برود استرالیا و آنجا از اینستاگرام استفاده کند، اگر طبق قانون مجلس استفاده از اینستاگرام ممنوع شده باشد، آن فرد بعد از بازگشت به کشور باید بابت استفاده از اینستاگرام به قانون پاسخ بدهد.»

ماده ۱۶ طرح مجلس هم به عقیده او، یکی از جنجالی‌ترین و عجیب و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - غریب‌ترین قسمت‌های طرح - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - به شمار می‌آید. طبق این ماده سهم ترافیک - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - هر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - یک از خدمات پایه کاربردی داخلی در سبد مصرف کاربران باید از حداقل مصوب کمیسیون نسبت به ترافیک کل خدمات بیشتر باشد که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - به عقیده طالبی، بسیار گنگ نوشته شده است:

«معنای این قسمت طرح این است که ما تعیین می‌کنیم طبق نظر ما، باید ترافیک - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - داخلی بیش از ترافیک خارجی باشد. مثلا در حوزه پیام‌رسان‌ها ما هم واتس اپ را داریم، هم بله را داریم، هم آی گپ و ... طرح می‌گوید مجموع مصرف بله و آی گپ و داخلی‌ها باید از واتس اپ بیشتر باشد. اگر برای واتساپ بیشتر بود، آن را کُند می‌کنیم که مصرف داخلی‌ها بیشتر شود.»

طالبی عقیده دارد که با استفاده از همین ماده، زمینه‌ای فراهم می‌شود که یک سری پیام‌رسان‌های خارجی مثل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - واتس اپ یا شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، به صورت قانونی کُند شده و جلوی استفاده از آن‌ها گرفته شود.

در ادامه بند ۹ ماده ۲۵ مطرح شده در این طرح، می‌گوید که وبسایت‌ها نمی‌توانند به حذف حساب‌های کاربری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - کاربران اقدام کنند. این یعنی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - امکان Delete Account از کاربران گرفته می‌شود که از نظر طالبی این اتفاق برای امنیت کشور و کاربران مضر است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان

طالبی ماده ۲۷ طرح اصلاح شده مجلس را هم یکی از جنجالی‌ترین قسمت‌های طرح توصیف می‌کند که به عقیده او، یک نهاد دیگر را هم به نهادهای دارای قدرت فیلترینگ و پالایش وبسایت‌ها در کشور اضافه خواهد کرد:

«ماده ۲۷ می‌گوید که طبق ماده ۳ طرح و ضمانت‌های اجرایی، حالا کمیسیون ۲۵ نفره هم می‌توانند در بحث فیلترینگ دخالت کند. قبلا یک - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - قاضی دادگاه می‌توانست درخواست فیلترینگ بدهد، سازمان‌ها و نهادهای دولتی هم توان درخواست فیلترینگ را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - داشتند، حالا با این ماده یک مرکز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - دیگر هم به مراکز قانونی فیلترینگ اضافه می‌شود.»

طالبی در انتهای گفته‌هایش تأکید کرد که مردم باید طرح ارائه شده مجلس را به دقت بخوانند و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - از مطالب نوشته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - شده در آن آگاهی کامل داشته باشند. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - در غیر این صورت و در صورتی که طرح مذکور با وضعیت فعلی به تصویب رسیده و به قانون تبدیل شود، پیامدهای بسیار خطرناکی برای اینترنت کشور، مردم و کسب و کارها خواهد داشت.

طرح موسوم به حمایت از حقوق کاربران و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - خدمات پایه کاربردی فضای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - مجازی از همین هفته در دستور کار رسمی مجلس قرار گرفته است. با این وجود، و با مخالفت‌هایی که در مورد آن وجود دارد باید منتظر ماند و دید که اوضاع چطور - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - پیش خواهد رفت. آیا طرح ارائه شده به همین شکل به تصویب خواهد رسید، یا کارشناسان امر به موضوع وارد شده و می‌توانند اصلاحاتی را در آن پدید آورند؟

نظر شما چیست؟ به عنوان خواننده دیجیاتو درباره گفته‌های عادل طالبی و طرحی که ارائه شده چه نظری دارید؟ حتما با ما در میان بگذارید.

- تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone