🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12199.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

نینتندو افزایش حاشیه سود سوییچ OLED نسبت به مدل قبلی را تکذیب کرد

شرکت نینتندو با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید نسخه OLED کنسول سوییچ نسبت به مدل معمولی حاشیه سود بالاتری ندارد. هفته پیش گزارشی منتشر شد که مدعی بود هزینه تغییرات نینتندو سوییچ OLED روی هر دستگاه فقط ...

شرکت نینتندو با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید نسخه OLED کنسول سوییچ نسبت به مدل معمولی حاشیه سود بالاتری ندارد. هفته پیش گزارشی منتشر شد که مدعی بود هزینه تغییرات نینتندو سوییچ OLED روی هر دستگاه فقط ۱۰ دلار بوده اما این کنسول ۵۰ دلار گران‌تر از نسل قبلی فروخته می‌شود، در نتیجه حاشیه سود بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد.

بیانیه نینتندو توضیح می‌دهد: «یک گزارش خبری در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۱ مدعی شد که حاشیه سود نینتندو سوییچ (مدل OLED) در مقایسه با نینتندو سوییچ معمولی افزایش پیدا کرده است. به منظور شفاف‌سازی برای سرمایه‌گذاران و مشتریان‌مان، باید تصریح کنیم که این ادعا نادرست است.» نینتندو اطلاعات بیشتری درباره حاشیه سود مدل‌های مختلف کنسول - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر الوند استان زنجان - سوییچ منتشر نکرده است.

مدل ۷ اینچی OLED سوییچ با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر الوند استان زنجان - قیمت ۳۴۹ دلار عرضه می‌شود که ۵۰ دلار گران‌تر از نسخه استاندارد ۳۰۰ دلاری است. این دستگاه همچنین ظرفیت حافظه داخلی خود را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر الوند استان زنجان - دو برابر کرده و آن را به ۶۴ گیگابایت رسانده است. سوییچ OLED حالا در داک خود درگاه اترنت دارد و از استند منعطف‌تری بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر الوند استان زنجان

گزارش یادشده که هفته - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر الوند استان زنجان - پیش از سوی نشریه بلومبرگ منتشر شد، می‌گوید شرکت نینتندو با این تغییرات فقط ۱۰ دلار هزینه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر الوند استان زنجان - اضافه می‌پردازد، اما ۴۰ دلار به حاشیه سود خود اضافه می‌کند. با این حال، نینتندو این ادعا را رد کرده است. این شرکت همچنین می‌گوید فعلا قصد ندارد نسخه دیگری از این کنسول بسازد.

بلومبرگ پیش‌تر در گزارشی گفته بود که نینتندو در پی ساخت نسخه‌ای از کنسول سوییچ است که نه تنها نمایشگر OLED ساخت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر الوند استان زنجان - سامسونگ دارد، بلکه از قطعات قدرتمندتری استفاده می‌کند و با استفاده از فناوری DLSS انویدیا می‌تواند خروجی با کیفیت 4K ارائه کند. این دستگاه که در شایعات از آن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر الوند استان زنجان - با نام نینتندو سوییچ پرو یاد شده، نمایشگر ۷ اینچی خواهد داشت و احتمالا با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر الوند استان زنجان - قیمتی بالاتر از نسخه OLED کنونی به دست - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر الوند استان زنجان - کاربران - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر الوند استان زنجان - می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone