🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15677.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پهپاد DJI Air 2S با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و قیمت ۹۹۹ دلار معرفی شد

پهپاد DJI Air 2S رسما رونمایی شد. این محصول که جایگزین Mavic Air 2 محسوب می‌شود، از دوربین قدرتمندی بهره می‌برد و قادر به ضبط ویدیوهای 5.4K است. DJI تصمیم گرفته کلمه Mavic را از ...

پهپاد DJI Air 2S رسما رونمایی شد. این محصول که جایگزین Mavic Air 2 محسوب می‌شود، از دوربین قدرتمندی بهره می‌برد و قادر به ضبط ویدیوهای 5.4K است.

DJI تصمیم گرفته کلمه Mavic را از نام جدیدترین پهپادش حذف کند. این محصول پیشرفت‌های زیادی را در زمینه دوربین تجربه کرده و اندازه سنسور آن بهبود داشته. پهپاد DJI Air 2S از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی CMOS با اندازه پیکسل ۲.۴ میکرومتر بهره می‌برد که پیشرفت چشمگیری نسبت به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ۱/۲ اینچی Mavic Air 2 با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر داشته است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان

این پهپاد جدید می‌تواند ویدیوهای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - 5.4K با سرعت ۲۴/۲۵/۳۰ فریم بر ثانیه بگیرد و البته امکان ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه هم توسط آن وجود دارد که در این حالت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - با کمی کراپ مواجه هستیم.

DJI امکان زوم در رزولوشن‌های مختلف را برای کاربران فراهم کرده و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - خریداران می‌توانند در ویدیوهای 5.4K تا ۴ برابر و در ویدیوهای 1080p تا ۸ برابر روی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - سوژه زوم کنند. پهپاد Air 2S در زمینه ثبت رنگ‌ها در ویدیوها عملکرد بالایی دارد و از D-Log - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - و HLG در حالت ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان

از نظر طراحی تفاوت چندانی میان پهپاد DJI Air 2S و نسل قبلی به چشم نمی‌خورد و هردوی آن‌ها از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند. با این وجود وزن مدل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - جدید افزایشی ۲۵ گرمی داشته و همچنین مدت زمان کمتری، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - ۳۱ دقیقه در مقایسه با ۳۳ دقیقه، می‌تواند پرواز کند.

وزن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - اضافه به علت استفاده از دو سنسور اضافه در جلوی این پهپاد است که به گفته DJI، قابلیتی به نام «زوم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - دو چشمی» را فعال می‌کند. با این ویژگی Air - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - 2S می‌تواند از فاصله دورتر و با سرعت بالاتر موانع را مشاهده کرده و تشخیص دهد. این محصول مانند نسل گذشته‌اش می‌تواند موانع را در چهار جهت تشخیص دهد: حرکت به سمت جلو، عقب، بالا و پایین. DJI از سنسورهایی برای تشخیص موانع در سمت چپ و راست استفاده نکرده است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان

در حال حاضر فروش پهپاد DJI Air 2S آغاز شده و قیمت پایه‌ای برابر ۹۹۹ دلار یا ۹۹۹ یورو دارد. با پرداخت این قیمت به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - پهپاد، باتری و شارژر، ۳ جفت پروانه و کنترلر DJI RC-N1 دسترسی پیدا می‌کنید. اگر ۱۲۹۹ دلار/۱۲۹۹ یورو هزینه پرداخت کنید، بسته Fly More حاوی ۳ باتری اضافه، ۴ فیلتر ND و یک کیف در اختیارتان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone