🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15664.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک به تلاش برای ادغام واتس‌اپ و مسنجر ادامه می‌دهد

فیسبوک چند سالی است که می‌خواهد اینستاگرام، فیسبوک مسنجر و واتس‌اپ را با هم ادغام کند. این شرکت چند وقت پیش بخش‌های زیادی از سرویس پیام‌رسانی اینستاگرام و مسنجر را با هم یکی کرد. حالا ...

فیسبوک چند سالی است که می‌خواهد اینستاگرام، فیسبوک مسنجر و واتس‌اپ را با هم ادغام کند. این شرکت چند وقت پیش بخش‌های زیادی از سرویس پیام‌رسانی اینستاگرام و مسنجر را با هم یکی کرد. حالا اخباری درباره یکپارچه شدن واتس‌اپ و مسنجر شنیده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - می‌شود.

به گزارش WABetaInfo، منبعی به نام «الساندرو پالوزی» به‌تازگی متوجه حضور یک چت واتس‌اپ درون فیسبوک مسنجر شده است. او می‌گوید این ارتباط که احتمالا در آینده عرضه می‌شود، درست مثل ارتباط اینستاگرام - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - و مسنجر کاملا اختیاری خواهد بود. ظاهرا شماری از قابلیت‌های فیسبوک مسنجر قرار است در آینده به واتس‌اپ اضافه شوند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس

قابلیت دیگری که فعلا در برنامه بتای TestFlight واتس‌اپ آزمایش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - می‌شود، بازطراحی علامت منشن‌هاست که با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - علامت پاسخ در چت‌های گروهی متفاوت است. WABetaInfo می‌گوید این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - قابلیت فعلا روی iOS آزمایش می‌شود و احتمالا کمی طول خواهد کشید تا به نسخه نهایی واتس‌اپ راه پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس

ارتباط کامل واتس‌اپ و فیسبوک مسنجر هنوز ممکن نیست، اما فیسبوک روی آن کار می‌کند و احتمالا در آینده اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. با این حال، همان‌طور که گفتیم اگر بخواهید می‌توانید این ارتباط را فعال نکنید و حساب‌های واتس‌اپ و فیسبوک مسنجر خود را جدا نگه دارید.

واتس‌اپ در حال - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - حاضر مشغول آزمایش امکان پخش سریع‌تر پیام‌های صوتی است. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا ویس‌ها را با سرعت بالاتری گوش کنند و در زمان خود صرفه‌جویی داشته باشند. این پیام‌رسان همچنین روی قابلیتی برای ارسال تصاویر حذف‌شونده کار می‌کند تا امنیت چت‌های حساس را افزایش دهد.

شرکت فیسبوک در تلاش است تا با افزایش یکپارچگی میان سه پیام‌رسان اصلی خود، این اپلیکیشن‌ها را بیشتر به هم نزدیک کند. این شرکت در نهایت می‌خواهد همه این برنامه‌ها را به یک سرویس بزرگ و یکپارچه تبدیل کند. با این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - حال، بزرگ‌ترین چالش فعلی فیسبوک در زمینه واتس‌اپ است که بیشترین تعداد کاربر جهانی را دارد و در زمینه قوانین جدید حریم خصوصی خود هنوز با چالش‌های مختلفی روبرو است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone