🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15646.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ویدیو تایم لپس گوگل ارث از ۳۷ سال تغییرات کره زمین [تماشا کنید]

کاربران گوگل ارث در آخرین بروزرسانی این اپلیکیشن می‌توانند با اضافه شدن ۲۴ میلیون تصویر ماهواره‌ای جدید، ویدیوی تایم لپس ۳۷ سال تغییرات کره زمین را مشاهده کنند. گوگل در این بروزرسانی از ۲۴ میلیون ...

کاربران گوگل ارث در آخرین بروزرسانی این اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌توانند با اضافه شدن ۲۴ میلیون تصویر ماهواره‌ای جدید، ویدیوی تایم لپس ۳۷ سال تغییرات کره زمین را مشاهده کنند.

گوگل در این بروزرسانی از ۲۴ میلیون تصویر ماهواره‌ای که از سال ۱۹۸۵ تاکنون به ثبت رسیده استفاده کرده است. لازم به ذکر است که در بروزرسانی قبلی این اپلیکیشن که سال ۲۰۱۶ منتشر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - شد، تنها از پنج میلیون تصویر استفاده شده بود. بنابراین این موضوع علاقه گوگل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - به ویژگی تایم‌لپس که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد را نشان می‌دهد.

با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند مکان‌های خاصی از کره زمین را انتخاب کرده و تغییرات جهان در آن قسمت از زمین را به طور کامل مشاهده کنند. همچنین هنگام استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - از ابزارهای مخصوص بزرگنمایی استفاده کرده یا برای مشاهده آن موقعیت های مکانی از قسمت جستجو اقدام کنند.

گوگل همیشه روش‌های سرگرم‌کننده‌ای برای نمایش جهان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این شرکت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - اخیرا ابزارهای مبتنی بر واقعیت افزوده جدیدی را نیز معرفی کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند در زمین تونل بزنند و به آن سوی کره خاکی سفر کنند. ویژگی تایم لپس با در اختیار گذاشتن نمایی از کره زمین، تغییرات زیست محیطی را در طول زمان به نمایش می‌گذارد.

همچنین برای افرادی که تمایل دارند جزئیات بیشتری از برخی موقعیت های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - جغرافیایی خاص داشته باشند، گوگل حدود ۸۰۰ کلیپ با کیفیت 4K جمع آوری کرده که از طریق یوتیوب قابل مشاهده است.

ویژگی تایم لپس گوگل ارث هر سال بروزرسانی می شود. بنابراین در طول زمان تصاویر ماهواره‌ای جدیدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر اپلیکیشن گوگل ارث علاوه بر نسخه وب، در دسترس کاربران اندروید و اپل قرار دارد.

- تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone