🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15673.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کاربران از مشکلات متعدد آپدیت جدید ویندوز ۱۰ شکایت می‌کنند

برخی از کاربران ویندوز ۱۰ پس از نصب آپدیت اخیر KB5001330 دچار مشکلات جدی و مهمی شده‌اند. شماری از این افراد می‌گویند آپدیت جدید ویندوز ۱۰ حتی روی دستگاه آن‌ها نصب هم نمی‌شود. مایکروسافت چند ...

برخی از کاربران ویندوز ۱۰ پس از نصب آپدیت اخیر KB5001330 دچار مشکلات جدی و مهمی شده‌اند. شماری از این افراد می‌گویند آپدیت جدید ویندوز ۱۰ حتی روی دستگاه آن‌ها نصب هم نمی‌شود.

مایکروسافت چند روز پیش فهرست آپدیت‌های آوریل ۲۰۲۱ خود را منتشر کرد که شامل آپدیت KB5001330 برای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - نسخه 20H2/2004 بود. نصب این آپدیت برای رفع مشکلات آپدیت قبلی از جمله مشکل پرسروصدای چاپگرها توصیه می‌شد. با این حال، وب‌سایت Windows Latest می‌گوید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - گزارش‌های متعدد کاربران نشان داده که بسیاری قادر به نصب این آپدیت نیستند.

این گزارش‌ها در بخش نظرات وب‌سایت «ویندوز اینسایدر» هم دیده می‌شود. یکی از کاربران می‌گوید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - در هنگام نصب آپدیت KB5001330 به صورت مداوم با خطای 0x800f0984 مواجه می‌شود. این مشکل روی دستگاه‌های زیادی از جمله - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - سرفیس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - استودیو ۲ و سرفیس پرو ۷ گزارش شده است. ظاهرا فرآیند نصب ابتدا روی ۲۰ درصد متوقف می‌شود، سپس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - به ۷۳ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - درصد می‌رسد و گیر می‌کند و در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - نهایت با رسیدن به ۱۰۰ درصد خطا می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان

کاربران در حال حاضر می‌گویند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - با خطاهای 0x800f081f و 0x800f0984 و x0800f0922 روبرو شده‌اند. در صفحه‌ای که برای این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - مشکل در وب‌سایت «ردیت» ساخته شده، عده‌ای می‌گویند در هنگام اجرای بازی‌ها مشکلاتی مثل افت فریم و حتی کرش بازی‌ها را تجربه کرده‌اند. کاربران می‌گویند زمانی متوجه شده‌اند اشکال از آپدیت ویندوز ۱۰ است که با برگرداندن سیستم به آپدیت قبلی توانسته‌اند مشکل را حل کنند.

در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - نگرانی اصلی کاربران مربوط - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - به بازگشت باگ «کاربر موقت» است که قبلا در اواخر سال ۲۰۲۰ رخ داده بود و باعث ناپدید شدن فایل‌ها و تنظیمات حساب‌های کاربری می‌شد، در نتیجه افراد مجبور بودند وارد حساب‌های - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - مهمان شوند. ولی خوشبختانه فعلا گزارش‌های زیادی در این زمینه منتشر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بانه استان کردستان - نشده است.

وب‌سایت Windows Latest می‌گوید در صورتی که پس از نصب آپدیت KB5001330 با مشکلی روبرو شدید، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید تا این آپدیت را حذف و دستگاه را به حالت قبلی برگردانید:

  1. اپ Settings را باز کنید.
  2. به بخش Update & Security بروید.
  3. روی Windows Update کلیک کنید.
  4. روی View update history بزنید.
  5. از بخش Uninstall updates گزینه KB5001330 را انتخاب و آن را حفظ کنید.
  6. حالا دستگاه را ریبوت نمایید.

مایکروسافت هنوز رسما واکنشی به این اتفاق نشان نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone