🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15672.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اندروید ۱۲ احتمالا با قابلیت سطل زباله از راه می‌رسد

گوگل می‌خواهد فاصله میان اندروید و سیستم عامل‌های دسکتاپ را با قابلیت‌های جدید کاهش دهد و حالا به نظر می‌رسد این غول جستجوی اینترنتی به دنبال افزودن سطل زباله به اندروید ۱۲ است. طبق گزارشی ...

گوگل می‌خواهد فاصله میان اندروید و سیستم عامل‌های دسکتاپ را با قابلیت‌های جدید کاهش دهد و حالا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - به نظر می‌رسد این غول جستجوی اینترنتی به دنبال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - افزودن سطل زباله به اندروید ۱۲ است.

طبق گزارشی جدید، زمانی که کاربران روی گزینه مربوط به سطل زباله یا «Trash» - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - ضربه بزنند، پیامی درباره میزان فضای اشغال شده توسط فایل‌های حذف شده در اختیارشان قرار می‌گیرد و می‌توانند این سطل را خالی کنند.

در نگاه اول - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - شاید تصور کنید با ویژگی مشابه آنچه در ویندوز و مک او اس وجود دارد، روبه‌رو هستیم اما بنابر چندین دلیل، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - موضوع به همین سادگی نیست و پیچیدگی‌های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - مخصوص به خودش را دارد.

این اولین باری نیست که با چنین ویژگی در اندروید روبه‌رو می‌شویم و در حقیقت API آن به اندروید ۱۱ اضافه شد. با استفاده از این قابلیت، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - اپ‌ها می‌توانند بجای حذف کامل فایل‌ها، آن‌ها را مخفی کنند. گوگل می‌خواست چنین قابلیتی را به اپ Files اضافه کند، اما هنوز این ویژگی در اختیار کاربران قرار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - ندارد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

با توجه به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - این موضوع، قابلیت Trash هم اکنون در اندروید ۱۱ وجود دارد و ظاهرا اپ‌های کمی می‌توانند - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - از آن استفاده کنند. حتی اگر اپ‌ها به سراغ چنین قابلیتی بروند، هنوز راهی برای بازیابی فایل‌های موجود در این سطل زباله وجود ندارد.

حالا به نظر می‌رسد در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - اندروید ۱۲ قابلیت مدیریت این سطل زباله از طریق اپ‌های مدیریت فایل مانند برنامه گوگل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با این وجود، شاید تمام سازندگان گوشی‌های اندرویدی چنین رویکردی را در پیش نگیرند.

هنوز اپ‌های مدیریت فایل اندرویدی عملکرد کاملا مشابه با سیستم عامل دسکتاپ ندارند و تولیدکنندگان می‌توانند از این API در اپ‌های خود استفاده نکنند. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - علاوه بر این، شاید اپ‌های مختلف هم علاقه‌ای به این کار نداشته باشند.

در حالت کلی این احتمال وجود دارد که اندروید ۱۲ و اپ Files گوگل از قابلیت سطل زباله و بازیابی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - فایل‌ها پشتیبانی کنند، اما شاید شاهد وجود چنین ویژگی در تمام اپ‌ها نباشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone