🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15666.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی واچ ۴ با ظرفیت باتری متفاوتی نسبت به نسل قبل معرفی می‌شود

سامسونگ روی توسعه نسل بعدی ساعت هوشمند خود یعنی گلکسی واچ ۴ کار می‌کند. به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند با تفاوت‌هایی نسبت به نسل قبل در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ در دسترس کاربران قرار ...

سامسونگ روی توسعه نسل بعدی ساعت هوشمند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس - خود یعنی گلکسی واچ ۴ کار می‌کند. به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند با تفاوت‌هایی نسبت به نسل قبل در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ظاهرا سامسونگ قصد دارد نسل جدید گلکسی واچ را با ظرفیت باتری متفاوتی نسبت به نسل قبلی به بازار عرضه کند.

در حالی که مدل ۴۱ میلی‌متری گلکسی واچ ۳ از باتری ۲۴۷ میلی ‌آمپر ساعتی و مدل ۴۵ میلی‌متری آن مجهز به باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی است، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس - انتظار می‌رود مدل ۴۱ میلی‌متری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس - گلکسی واچ ۴ از باتری ۲۴۰ میلی آمپر ساعتی و مدل ۴۵ میلی‌متری آن از باتری ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره ببرد. این تفاوت در ظرفیت باتری احتمالا به معنای تغییر در طراحی اجزای داخلی خواهد بود.

براساس - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس - گزارش منتشر شده از سوی وب سایت «The Elec»، سامسونگ SDI و شرکت فناوری Amperex (ATL) مستقر در چین باتری‌های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس - گلکسی واچ ۴ را تامین می‌کنند. بعد از به وجود آمدن مشکلات مربوط به گلکسی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس - نوت ۷، شرکت ATL در سال ۲۰۱۷ دیگر جزو تامین کنندگان کره‌ای‌ها نبود و سامسونگ این شرکت را از زنجیره تامین خود حذف کرد. در سال ۲۰۱۹ دو شرکت روابط خود را از سر گرفتند و شرکت ATL وظیفه تامین باتری گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 و همچنین لوازم جانبی و گجت‌های پوشیدنی کره‌ای‌ها را برعهده گرفت.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس

به نظر می‌رسد این شرکت قرار است باتری موردنیاز مدل ۴۱ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس - میلی‌متری گلکسی واچ ۴ را برعهده بگیرد. سامسونگ به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها چنین تصمیمی گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی ساعت هوشمند جدید سامسونگ می‌توان به حسگر ضربان قلب، الکتروکاردیوگرام، جی‌پی‌اس و نمایشگر امولد گرد اشاره کرد. در گزارش جدید به این موضوع اشاره - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس - شده که ساعت هوشمند جدید سامسونگ قابلیت پایش قند خون را نیز دارد.

به علاوه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس - در شایعات قبلی گفته شده بود که گلکسی واچ ۴ برخلاف گلکسی واچ ۳ از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می‌کند. برخی شایعات می‌گویند سامسونگ در تمامی ساعت‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس - آتی خود از Wear OS استفاده می‌کند و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کازرون استان فارس - این سیستم عامل را جایگزین تایزن خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone