🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15663.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوشی گیمینگ ردمی به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی مجهز می‌شود

گوشی گیمینگ ردمی احتمالا اردیبهشت ‌ماه با چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰، نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و قیمتی اقتصادی از راه می‌رسد. وب‌سایت چینی «Sina Finance»  برخی مشخصات موبایل مخصوص گیمینگ جدید ردمی را به اشتراک گذاشته است. ...

گوشی گیمینگ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی - ردمی احتمالا اردیبهشت ‌ماه با چیپست دیمنسیتی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی - ۱۲۰۰، نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی - قیمتی اقتصادی از راه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی - می‌رسد.

وب‌سایت چینی «Sina Finance»  برخی مشخصات موبایل مخصوص گیمینگ جدید ردمی را به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد با توجه به مشخصات منتشر شده، گوشی گیمینگ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی - ردمی با شماره مدل M2104K10C که اخیرا تاییدیه 3C چین را نیز دریافت کرده، از نمایشگر AMOLED E4 سامسونگ و حفره درون نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی بهره خواهد برد. وب‌سایت DisplayMate از این پنل به عنوان «بهترین پنل صنعت موبایل» یاد کرده و به آن حداکثر امتیاز یعنی +A را داده است.

نمایشگر مذکور با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز تجربه خوبی را برای کاربران - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی - در حین انجام بازی‌های مختلف فراهم می‌کند. به علاوه انتظار می‌رود این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی - گوشی هوشمند مجهز به دکمه‌های مخصوص باری مشابه گوشی‌های سری بلک شارک باشد که مجددا توجه کاربرانی که می‌خواهند از موبایل خود برای انجام بازی‌های مختلف استفاده کنند را به خود جلب خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی

گوشی هوشمند جدید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی - مخصوص گیمینگ ردمی با چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌‌‌کند. در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی - گزارش جدید  جزئیاتی در مورد ظرفیت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی - باتری دستگاه مطرح نشده. اما اوایل فروردین‌ماه در گزارش غیر رسمی دیگری گفته شده بود که گوشی یاد شده باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که به لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی در مدت زمان تنها ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

گوشی گیمینگ ردمی از دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی - IMX686 برخوردار خواهد بود. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، موبایل گیمینگ جدید احتمالا بین ۳۰۰ تا ۳۸۰ دلار قیمت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فراهان استان مرکزی - خواهد داشت و از این لحاظ یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های گیمینگ بازار لقب خواهد گرفت.

در نهایت باید دید ردمی موبایل جدید خود را با چه مشخصات و قیمتی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone