🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15671.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هکرها با واتس‌اپ صورتی دستگاه کاربران را به بدافزار آلوده می‌کنند

ویروس جدیدی که خود را به عنوان آپدیت جدید واتس‌اپ جا زده، در گروه‌های این پیام‌رسان در حال پخش شدن است. این ویروس که در قالب لینک فعال‌سازی تم صورتی واتس‌اپ مشاهده شده، در حقیقت ...

ویروس جدیدی که خود را به عنوان آپدیت جدید واتس‌اپ جا زده، در گروه‌های این پیام‌رسان در حال پخش شدن است. این ویروس که در قالب لینک فعال‌سازی تم صورتی واتس‌اپ مشاهده شده، در حقیقت توسط هکرها برای سرقت حساب کاربری شما استفاده می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از انتشار لینکی در گروه‌های واتس‌اپ است که با ادعای آپدیت تم صورتی واتس‌اپ در حقیقت باعث از دست رفتن اکانت کاربر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان - می‌شود.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان

اگر روی این لینک ضربه بزنید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان - و متوجه رفتارهای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان - عجیبی در حساب کاربری خود شدید، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید تا شاید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان - از خطر این ویروس در امان بمانید:

  1. بلافاصله واتس‌اپ صورتی را از روی دستگاه خود حذف کنید.
  2. پیوند تمامی نسخه‌های وب واتس‌اپ را با اکانت خود از بین ببرید.
  3. کش مرورگر را از بخش تنظیمات پاک کنید.
  4. مجوزها و دسترسی همه‌ اپلیکیشن‌های خود را بررسی کنید.
  5. اگر دسترسی مشکوکی پیدا کردید، آن را غیرفعال کنید.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان

در گزارش‌ها آمده که برخی کاربران - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان - واتس‌اپ ناخواسته این لینک را با دوستانشان به اشتراک گذاشته‌اند. شرکت امنیت سایبری Voyager Infosec می‌گوید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان - کاربران هرگز نباید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان - هیچ فایل APK یا برنامه‌ای را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان - به‌صورت دستی و خارج از فروشگاه‌های اپلیکیشن نصب کنند: «از این بدافزارها می‌توان برای دسترسی به اطلاعات موبایل مثل تصاویر، پیامک‌ها و شماره مخاطبان استفاده کرد. بدافزارهای مبتنی بر کیبورد هم می‌توانند هر چیزی که تایپ می‌کنید را ثبت کنند. در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان - نتیجه، حتی رمز عبور حساب بانکی شما هم در معرض خطر قرار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان - می‌گیرد. وضعیت فعلی در خصوص «واتس‌اپ پینک» یا «واتس‌اپ گلد» هم نوعی از همین بدافزارهاست که خود را به جای واتس‌اپ واقعی جا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان - می‌زنند.»

واتس‌اپ در واکنش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان - به این خبر گفت: «هر کسی که پیام غیرعادی یا مشکوکی را روی هر سرویسی از جمله ایمیل دریافت کرد، شدیدا توصیه می‌کنیم قبل از کلیک روی لینک‌ها یا پاسخ دادن به درخواست‌ها احتیاط کند. به‌طور خاص در واتس‌اپ هم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تالش استان گیلان - پیشنهاد می‌کنیم از ابزارهایی که ارائه شده برای گزارش این اتفاقات یا مسدودسازی افراد مشکوک استفاده شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone