🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15644.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوشی تاشو می میکس فولد شیائومی از سیستم انتقال گرما فوق‌العاده‌ای برخوردار است

با وجودی که برخی گوشی‌های هوشمند کماکان از مشکل داغ شدن بیش از حد رنج می‌برند، شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو در مورد راهکار خود برای حل مشکل گوشی‌های تاشو خبر ...

با وجودی که برخی گوشی‌های هوشمند کماکان از مشکل داغ شدن بیش از حد رنج می‌برند، شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو در مورد راهکار خود برای حل مشکل گوشی‌های تاشو خبر داد.

یکی از موضوعاتی که در مورد موبایل‌های تاشو مطرح می‌شود، قابلیت کنترل گرما است که شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های تاشو به آن توجه نشان می‌دهند.

شیائومی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - در اولین گوشی تاشو خود می میکس فولد نوعی مکانیزم انتقال حرارت موسوم به سیستم Butterfly ایجاد کرده است که می‌تواند گرما را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - از یک سمت گوشی به سمت دیگر انتقال دهد. در نتیجه سیستم خنک کننده این مدل، نسبت به گوشی‌هایی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - که تاشو نیستند بسیار بزرگتر خواهد بود.

طبق گفته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - شیائومی می میکس فولد به لوکس‌ترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های انتقال حرارت مجهز شده است. همچنین این گوشی هوشمند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - برای انتقال گرما از خنک کننده مایع، ژل حرارتی، ورقه‌‌های گرافیت چند لایه، ورقه‌‌های گرافیت مقاوم در برابر خم شدن و یک قطعه فویل مسی نیز استفاده می‌کند. با به علاوه می میکس فولد در مجموع از حدود ۲۲۶ سانتی‌متر مربع سطح مربوط به انتقال حرارت برخوردار است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشهد استان خراسان
فرایند مورد نیاز برای خم شدن گرافیت

شیائومی برای ارتباط بین دو سمت گوشی با استفاده از گرافیت مقاوم در برابر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - خمش، یک تونل انتقال حرارتی ایجاد کرده است. مقاومت در برابر خمش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - گرافیت با وجود پوسته قرار گرفته در جنس آن حاصل می‌شود که با وجود خم شدن همچنان گرما را از خود عبور می‌دهد. به گفته شیائومی این ماده پس از ۲۰۰ هزار دفعه خم شدن فقط ۳ تا ۵ درصد از توانایی انتقال گرما خود را از دست می‌دهد.

می میکس فولد، گوشی  تاشوی جدید شیائومی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، صفحه نمایش بیرونی ۶.۵۲ اینچی و صفحه نمایش تاشو داخلی ۸.۰۱ اینچی بهره می‌برد. باتری این گوشی ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. در ماژول دوربین این گوشی یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ستاک نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وااای خیلی راضیم از خدماتی که شرکت الو ارائه داده بودن برای تعمیر مایکروفر ویرپول JT 469 SL در منزل من. اما واقعاً خدا به دل شماست که تونستین مشتری نازنینی مثل من رو راضی کنین. تعمیر کامل و سریع بود و کیفیت کار هم بسیار عالی بود. دستتون درد نکنه



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone