🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15643.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سونی ۲۰۰ میلیون دلار دیگر در اپیک گیمز سرمایه‌گذاری کرد

چندین ماه از شروع دعواهای حقوقی میان اپیک گیمز و اپل می‌گذرد، اما سازنده بازی فورتنایت هنوز قدرتمندانه به فعالیتش ادامه می‌دهد. حالا این کمپانی توانسته ۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کند که ۲۰۰ میلیون ...

چندین ماه از شروع دعواهای حقوقی میان اپیک گیمز و اپل می‌گذرد، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان - اما سازنده بازی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان - فورتنایت هنوز قدرتمندانه به فعالیتش ادامه می‌دهد. حالا این کمپانی توانسته ۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان - که ۲۰۰ میلیون دلار آن مربوط به سونی می‌شود.

سرمایه‌‌گذاری جدید ارزش سازنده بازی فورتنایت را به ۲۸.۷ میلیارد دلار افزایش می‌دهد که بیش از ۱۰ میلیارد دلار از زمان سرمایه‌گذاری قبلی سونی در اپیک گیمز یعنی ژوئیه ۲۰۲۰ بیشتر است. «تیم سوئینی»، مدیرعامل اپیک گیمز پس از این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان - سرمایه‌گذاری گسترده همچنان کنترل‌کننده سهام محسوب می‌شود.

در بیانیه‌ این کمپانی، سوئینی اعلام کرده که از این سرمایه‌گذاری برای سرعت بخشیدن به شکل‌گیری تجربه اجتماعی در فورتنایت، راکت لیگ و فال گایز استفاده می‌شود. علاوه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان - بر این، بخشی از آن به توانمندسازی توسعه‌دهندگان بازی با موتور بازی آنریل انجین، سرویس‌های آنلاین اپیک و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان - فروشگاه‌های بازی این کمپانی اختصاص می‌یابد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان

سونی کمتر از ۱ سال پیش با هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری، ۱.۴ درصد از سهام این شرکت بازی‌سازی را تصاحب کرده بود. در آن زمان ارزش اپیک گیمز به ۱۷.۸۶ میلیارد دلار می‌رسید. حالا این شرکت ژاپنی ۲۰۰ میلیون دلار دیگر در آن سرمایه‌گذاری کرده تا تجربه سرگرمی جدیدی را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان - برای مردم سراسر جهان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان - رقم بزند.

این اولین باری نیست که شاهد رابطه نزدیک سونی و اپیک گیمز هستیم. اپیک برای نمایش نسل جدید موتور بازی خود یعنی آنریل انجین ۵ از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان - کنسول پلی استیشن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان - ۵ استفاده کرد و البته سوئینی از همکاری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان - نزدیک با این کمپانی ژاپنی برای توسعه نسل آینده معماری حافظه‌ها هم خبر داده بود.

در حالی ارزش اپیک افزایش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سنقر استان کردستان - پیدا کرده که این کمپانی صدها میلیون دلار خرج بازی‌های رایگان و اختصاصی در اپیک گیم استور کرده است.

اپیک گیمز با ارزشی نزدیک به ۳۰ میلیارد دلار و سرمایه‌گذاران مطرحی مانند سونی، قدرتمندتر از گذشته در برابر اپل ظاهر می‌شود، با این حال احتمالا در برابر این شرکت ۲ تریلیون دلاری شکست می‌خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone