🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15651.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

روش شکستن قفل آیفون 5C مهاجم سن برناردینو پس از سال‌ها مشخص شد

سال‌ها بعد از گذشت حادثه تیراندازی «سن برناردینو» در آمریکا و شکستن قفل آیفون 5C متعلق به یکی از مهاجمان، حالا بالاخره مشخص شده که یک شرکت استرالیایی به نام Azimuth Security از طریق درگاه ...

سال‌ها بعد از گذشت حادثه تیراندازی «سن برناردینو» در آمریکا و شکستن قفل آیفون 5C متعلق به یکی از مهاجمان، حالا بالاخره مشخص شده که یک شرکت استرالیایی به نام Azimuth Security از طریق درگاه لایتنینگ و اکسپلویت کدی از شرکت موزیلا توانسته قفل این دستگاه را باز کند.

تا مدت‌ها تصور می‌شد که شرکت Cellebrite به FBI کمک کرده تا قفل این آیفون را باز کند، اما حالا واشنگتن پست در گزارشی می‌گوید شرکت «ازیموت» مسئول شکستن قفل این دستگاه بوده است. موسس این شرکت نقصی را در یکی از نرم‌افزارهای متن‌باز موزیلا پیدا کرده بود که اپل از آن برای لوازم جانبی لایتنینگ استفاده می‌کرد.

یکی از محققان «ازیموت» با این اکسپلویت دسترسی اولیه خود را به این آیفون ایجاد کرد و بعد با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان - دو اکسپلویت دیگر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان - توانست کنترل کامل پردازنده را به دست آورد. سپس شرایط لازم به وجود آمد تا این شرکت بتواند بدون خطر از دست دادن اطلاعات گذرواژه‌های مختلف را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان - آزمایش کند و وارد دستگاه شود. موزیلا یک یا دو ماه بعد از این اتفاق آپدیتی برای رفع این آسیب‌پذیری منتشر و اپل نیز آن را در محصولات خود اعمال کرد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان

اگر یادتان نیست، در سال ۲۰۱۵ دو مهاجم به اهالی منطقه سن برناردینو در کالیفرنیای آمریکا حمله کردند و در این حادثه ۱۴ نفر جان باختند. هر دو مهاجم در درگیری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان - با پلیس کشته شدند اما FBI امیدوار بود که با شکستن قفل آیفون 5C یکی از مهاجمان به نام «رضوان فاروق»، بتواند به اطلاعات مربوط به سایر شرکای این حمله دست پیدا کند. ولی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان - این خطر وجود داشت که با حدس بیش از حد گذرواژه‌ها تمامی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان - داده‌ها از این دستگاه حذف شود.

FBI از اپل خواست - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان - که قفل این دستگاه را باز کند، اما آن‌ها نپذیرفتند و تیم کوک مدعی شد که ایجاد درب پشتی می‌تواند خطرات زیادی داشته باشد. در نهایت اداره تحقیقات فدرال توانست قفل دستگاه را باز کند و متوجه شد که هیچ اطلاعات مفیدی در آن آیفون وجود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان - نداشته است.

در سال ۲۰۱۷ سه نشریه بزرگ «آسوشیتدپرس»، «وایس مدیا» و USA Today با استناد به قانون آزادی اطلاعات از FBI شکایت کردند و خواستار انتشار اطلاعات مربوط به شرکت ناشناسی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان - شدند که قفل آیفون 5C را شکسته بود. ولی قاضی منطقه‌ای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان - آمریکا اعلام کرد که این اطلاعات جزو اسناد محرمانه ملی بوده و به درستی مخفی نگه داشته شده است. گفته می‌شود FBI حدود ۹۰۰ هزار دلار برای دسترسی به اطلاعات - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستارا استان گیلان - این آیفون هزینه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone