🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15669.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

وردپرس بطور خودکار فناوری FLoC گوگل را غیرفعال می‌کند

انتقادات علیه فناوری جایگزین کوکی‌های شخص ثالث گوگل موسوم به FLoC همچنان ادامه دارد و وردپرس هم تهدید کرده که آن را به عنوان تهدید امنیتی شناسایی خواهد کرد. این شرکت می‌گوید حدود ۴۰ درصد ...

انتقادات علیه فناوری جایگزین کوکی‌های شخص ثالث گوگل موسوم به FLoC همچنان ادامه دارد و وردپرس هم تهدید کرده که آن را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - به عنوان تهدید امنیتی شناسایی خواهد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - کرد. این شرکت می‌گوید حدود ۴۰ درصد از وب‌سایت‌های اینترنتی را کنترل می‌کند و موظف به حفاظت از کاربران است.

وردپرس در بیانیه خود می‌گوید کاربرانی که خواستار استفاده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - از فناوری «یادگیری پراکنده‌ هم‌پایه» (FLoC) گوگل هستند می‌توانند به‌صورت دستی این قابلیت را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - فعال کنند. ولی این شرکت به‌زودی در آپدیت نسخه ۵.۸ چند خط کد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - را به سیستم مدیریت محتوای خود اضافه می‌کند تا قابلیت FLoC به‌صورت خودکار روی سایت‌ها - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - غیرفعال شود.

نسخه ۵.۸ قرار است در ماه ژوئیه (تیر یا مرداد) منتشر شود. ولی چون گوگل می‌خواهد این قابلیت را زودتر از ماه ژوئیه عرضه کند، وردپرس - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - در نظر دارد تا تغییرش را از طریق فرآیند پیش‌انتقال (Back-porting) در اختیار نسخه‌های قدیمی پلتفرم خود قرار دهد.

فناوری FLoC در چند وقت اخیر عمدتا به خاطر نحوه اشتراک‌گذاری خلاصه‌ای از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - فعالیت‌های کاربر با سیستم‌های بازاریابی مورد انتقاد قرار گرفته. کوکی‌های شخص ثالث که در برنامه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - گوگل باید جای خود را به FLoC بدهند هم می‌توانستند برای اشتراک‌گذاری سوابق افراد تلاش کنند ولی هیچ تضمینی وجود نداشت که قادر به انجام چنین کاری باشند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان

شرکت «ویوالدی» - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - هفته پیش در بیانیه‌ای نوشت: «در گذشته، شرکت‌های تبلیغاتی فقط می‌توانستند در جایی که تبلیغات آن‌ها حضور داشت جنبه‌های خصوصی شخصیت شما را ببینند. یک سرویس تبلیغاتی که فقط در ۱۰۰۰ سایت وجود داشت صرفا ممکن بود - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - شما را در یک یا دو سایت ببیند، بنابراین نمی‌توانست آن‌قدرها ردیابی‌تان کند. ولی FLoC این قضیه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - را بطور کامل عوض می‌کند. هسته مرکزی طراحی این فناوری حول - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - محور اشتراک‌گذاری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - اطلاعات با سرویس‌های بازاریابی است.»

ویوالدی می‌گوید: «حالا همه سایت‌ها به یک آیدی دسترسی خواهند داشت که از رفتار شما در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - تمامی سایت‌ها ساخته شده است. وب‌سایت‌هایی که فقط تبلیغات مفهومی دارند یا اصلا تبلیغی ندارند هم ممکن است در این روش استفاده شوند. پیش از این احتمال داشت از سایتی بازدید کنید که موضوع آن مربوط به علایق شخصی شماست و ممکن بود تبلیغات FLoC داشته باشد یا نداشته باشد، ولی حالا همه سایت‌ها به آیدی FLoC شما دسترسی پیدا می‌کنند، یعنی می‌دانند که از چه نوع سایت‌هایی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - دیدن کرده‌اید.»

«بنیاد مرزهای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خرمدره استان زنجان - الکترونیکی» (EFF) و موتور جستجوی DuckDuckGo نیز انتقاد و مخالفت خود را با FLoC اعلام کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone