🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15665.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ روی گوشی جدیدی از سری گلکسی M با باتری غول‌پیکر کار می‌کند

سامسونگ در سال‌های گذشته ظرفیت باتری گوشی‌های میان‌رده‌اش را افزایش داده و حتی گلکسی M51 را با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار کرده. حالا به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها در حال توسعه گوشی جدیدی ...

سامسونگ در سال‌های گذشته ظرفیت باتری گوشی‌های میان‌رده‌اش را افزایش داده و حتی گلکسی M51 را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - با باتری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار کرده. حالا به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها در حال توسعه گوشی جدیدی از سری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - گلکسی M با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - یک باتری غول‌پیکر هستند.

این گوشی هوشمند که احتمالا گلکسی M32 خواهد بود، از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. به تازگی یک - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - باتری جدید سامسونگ از سوی کمپانی «DEKRA» تاییدیه امنیت دریافت کرده. این باتری با شماره مدل EB-BM325ABN، ظرفیتی برابر ۵۸۳۰ میلی آمپر ساعت دارد اما کره‌ای‌ها احتمالا برای بازاریابی از ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کنند.

انتظار می‌رود این باتری در گلکسی M32 مورد استفاده قرار بگیرد، موبایلی که احتمالا بر اساس گلکسی A32 توسعه پیدا می‌کند. سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی از گوشی گلکسی A32 رونمایی کرد. این دستگاه علاوه بر مدل 5G، در نسخه 4G هم به فروش می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان

در صورتی که گلکسی M32 - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - مبتنی بر گلکسی A32 4G باشد، باید - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - منتظر استفاده از نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رفرش ریت ۹۰ هرتز در آن باشیم. این دستگاه با سیستم عامل پیش فرض اندروید - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - ۱۱ و رابط کاربری One - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - UI 3 از راه می‌رسد و از چیپ هلیو G80 مدیاتک بهره می‌برد.

این گوشی جدید احتمالا دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با دوربین اصلی چهارگانه خواهد بود که شامل دوربین‌های ۶۴، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسلی می‌شود. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - این دستگاه همچنین از وای فای ۵، بلوتوث ۵، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - پورت USB-C - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد.

در حالی که گلکسی A32 در نسخه 4G و 5G به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند، نسخه سری گلکسی M آن‌ها دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

کره‌ای‌ها علاوه بر گلکسی M32، گوشی جدید دیگری از سری گلکسی M هم توسعه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - داده‌اند. این کمپانی در تاریخ ۸ اردیبهشت از گوشی گلکسی M42 - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - 5G رونمایی خواهند کرد. این دستگاه از چیپ اسنپدراگون 750G، دوربین اصلی چهارگانه و احتمالا سنسور - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. انتظار می‌رود این گوشی سامسونگ با قیمت ۲۷۰ تا ۳۳۰ دلار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - روانه بازار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone