🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34199.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Google Go حالا مقالات اینترنتی را با صدای بلند می‌خواند

گوگل برای کشورهای در حال توسعه که وضعیت اینترنت جالبی ندارند، نسخه ویژه‌ای از اپلیکیشن جستجوی خود به نام Google Go را ارائه کرده که حتی با اتصال ضعیف 2G هم سازگاری دارد. حالا و ...

گوگل برای کشورهای در حال توسعه که وضعیت اینترنت جالبی ندارند، نسخه ویژه‌ای از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - اپلیکیشن جستجوی خود به نام Google Go را ارائه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - کرده که حتی با اتصال ضعیف 2G هم سازگاری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - دارد.

حالا و با دریافت یک به‌روزرسانی، اپلیکیشن Google Go دایره امکاناتش را گسترده‌تر کرده و از این پس می‌تواند صفحات اینترنتی را به ۲۸ زبان مختلف و با صدای بلند و رسا برایتان بخواند. غول موتورهای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - جستجو اضافه شدن این ویژگی را در جریان برگزاری یک رویداد سالیانه در هندوستان رسانه‌ای کرده است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان

به گفته گوگل قابلیت جدید از هوش مصنوعی برای تشخیص مهم‌ترین بخش‌های یک صفحه اینترنتی استفاده می‌کند. بنابراین فقط آن قسمت‌ها را برایتان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - می‌خواند و به بقیه متن کاری نخواهد داشت. به عنوان مثال اگر یک صفحه آموزش آشپزی را باز کرده باشید، دیگر لازم نیست تا رسیدن به دستور پخت غذا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - شنیدن داستان زندگی سرآشپز و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - مسائل حاشیه‌ای را تحمل کنید.

سیستم عامل Android Go برای گوشی‌های ارزان‌قیمت طراحی شده، و بخش زیادی از این گوشی‌ها نمایشگر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - کوچک دارند، بنابراین خصوصیت جدید Google Go استفاده از محتویات وبسایت‌ها را از طریق شنیدن برای صاحبان این گوشی‌ها آسان‌تر خواهد کرد.

البته کاربرد دیگر این خصوصیت برای افراد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - کم سواد یا دارای مشکلات بینایی خواهد بود. همچنین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - در زمان استفاده از این قابلیت، مرورگر کلماتی که در حال قرائت هستند را هاشور می‌زند. بنابراین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - اگر مشغول یادگیری زبان جدیدی هستید هم شاید این خصوصیت به کارتان بیاید.

اپلیکیشن Google Go با تمام دیوایس‌های اندرویدی از نسخه ۴.۳ به بالا سازگاری دارد که می‌توانید آن را همین حالا از پلی‌استور دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone