🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34193.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

با Predator Thronos ایسر آشنا شوید؛ صندلی گیمینگ در قامت کابین خلبانی

آرزوی خلبانی جز معدود خواسته‌ هایی است که تقریباً همه پسر بچه‌ ها در کودکی‌شان آن را در سر می پرورانند. حال کمپانی ایسر از صندلی گیمینگ جدیدی در جریان رویداد IFA امسال رونمایی کرده ...

آرزوی خلبانی جز معدود خواسته‌ هایی است که تقریباً همه پسر بچه‌ ها در کودکی‌شان آن را در سر می - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پرورانند. حال کمپانی ایسر از صندلی گیمینگ جدیدی در جریان رویداد IFA امسال رونمایی کرده که می‌تواند این آرزو را برای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گیمر‌ ها به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ارمغان بیاورد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

طراحان این صندلی متذکر شده‌اند که به نوعی قصد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - داشتند با طراحی این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - چنینی به گیمر اجازه‌ دهند، احساس یک فضانورد را هنگامی که در کابین فضاپیما قرار گرفته‌‌، تجربه کنند. از این رو آنها دستگاه یاد شده را «نسخه‌ای ارتقا یافته برای گیمر‌ های - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حرفه‌ای» خوانده‌اند.

به همین دلیل صندلی گیمینگ Predator Thronos بیشتر از آن که وسیله‌ای برای نشستن باشد، به دستگاه‌ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - های بازی‌ آرکید شباهت دارد. صندلی یاد شده ۱.۵ متر بلندی دارد و صندلی‌ های ارگونومیکی برای آن تعبیه شده که قادر است تا ۱۴۰ درجه بچرخد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

ضمناً محل قرارگیریِ راحتی برای پای گیمر ها در نظر گرفته شده که موجب می‌شود آنها بتوانند زمان طولانی روی این صندلی بنشینند و به بازی بپردازند.

علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سیستمی به نام Rumbling برای این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - صندلی گیمینگ در نظر گرفته شده که می‌تواند بر اساس اتفاقات رخ داده در بازی، صندلی را بلرزاند و حس هیجان را به کاربر وارد کند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

سازندگان این صندلی گیمینگ باور دارند به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - راحتی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌توان سه مانیتور ۲۷ اینچی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را در محل‌ های تعبیه شده قرار داد. بدین - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ترتیب Predator Thronos به بهترین محصول برای تجربه‌ی بازی‌ های سبک شبیه سازی پرواز تبدیل می شود و البته می‌توان برای بازی‌ های استراتژیک نیز از این سیستم بهره گرفت.

هنوز کمپانی ایسر قیمت یا زمان عرضه‌ای برای این محصول در نظر نگرفته اما با توجه به ظاهر زیبا و منحصر به فرد خود آن چنان ارزان نخواهد بود و گیمر‌ ها مجبورند برای خریدش هزینه‌ی زیادی بپردازند.

 

تماشا کنید: کمپانی Alienware در هتل هیلتون پاناما، یک اتاق مخصوص گیمر‌ ها ساخت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone