🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34201.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سونی مقاوم ترین و سریع ترین کارت حافظه SD دنیا را معرفی کرد

معرفی کارت های حافظه جدید عموما از سوی رسانه ها چندان پوشش داده نمی شوند اما داستان در مورد جدیدترین محصول سونی متفاوت است. کارت حافظه TOUGH سونی که به سری SF-G تعلق دارد به ...

معرفی کارت های حافظه جدید عموما از سوی رسانه ها چندان پوشش داده نمی شوند اما داستان در مورد جدیدترین محصول سونی متفاوت است.

کارت حافظه TOUGH سونی که به سری SF-G تعلق دارد به منظور جلب رضایت عکاسان ماجراجو ساخته - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - شده که تجهیزاتشان دائما در معرض ضربه، سقوط یا افتادن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - در آب قرار دارد؛ از اینرو سونی حافظه TOUGH را «مقاوم ترین و سریع ترین کارت SD دنیا» نامیده است.

این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - ادعا چندان هم بی مورد نیست چرا که TOUGH به لطف برخوردار بودن از ساختاری یکپارچه و یک تکه در مقابل خم شدن، سقوط و آب خلل ناپذیر شده است.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس

کمپانی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - ژاپنی مدعی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - است که این کارت توانایی مقاومت در برابر نیروی ۱۸۰ نیوتنی را دارد که ۱۸ برابر از کارت های استاندارد سه تکه بیشتر است. استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد غبار IP68 و مواد با استحکام بالا نیز از دیگر قابلیت های این سامورایی به شمار می روند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس
حذف بخش های حساس (سمت راست) در کارت حافظه جدید (سمت چپ)

سونی برای اجتناب از صدمات فیزیکی نظیر شکستن قطعات کانکتور یا قفل حفاظت فیزیکی، چنین قطعات حساسی را از ساختار کارت حافظه حذف کرده؛ از این رو مقاومت محصول جدید در برابر سقوط به ۵ متر افزایش یافته است.

مهم ترین دستاورد سونی در طراحی کارت حافظه SF-G TOUGH قربانی نکردن سرعت در برابر مقاومت است که باعث شده محصول جدید با پشتیبانی از واسط UHS-II و سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب ۳۰۰ مگابایت و ۲۹۹ - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - مگابایت در ثانیه عنوان سریع ترین کارت حافظه را نیز به خود اختصاص دهد. این سرعت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - بالا امکان انتقال داده ها و ثبت تصاویر و ویدیوهای با کیفیت در کمترین زمان را برای عکاسان حرفه ای فراهم می کند.

کارت حافظه TOUGH با - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - ظرفیت های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به ترتیب ۷۳، ۱۳۲ و ۲۷۶ دلار قیمت داشته - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - و از اواسط مهر ماه روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone