🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34200.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اعضای جدید خانواده سیگنچر ال جی در IFA 2018 معرفی می شوند

ال جی سیگنچر زیربرند تازه ای از ال جی است که محصولات لوکس این شرکت کره ای را شامل می شود. پیشتر این خانواده چهار محصول شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و دستگاه تصفیه هوا ...

ال جی سیگنچر زیربرند تازه ای از ال جی است که محصولات لوکس این شرکت کره ای را شامل می شود. پیشتر این خانواده چهار محصول شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و دستگاه تصفیه هوا را شامل می شد. حالا شرکت ال جی خبر داده که قصد دارد در جریان نمایشگاه IFA 2018 که از شنبه آینده در برلین برگزار می شود محصولات تازه ای را به این مجموعه اضافه کند.

در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری ال جی در ایران جلب می کنیم.

الجی محصولات جدیدی از جمله خشک کن و یخچال پایین فریزر را برای اولین بار پس از سال 2016، به سری LG SIGNATURE - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - اضافه نمود.

الجی الکترونیکس - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - در نمایشگاه IF 2018  از محصولات جدید سری LG SIGNATURE خود شامل محفظه نگهداری نوشیدنی، خشک کن و یخچال پایین فریزر رونمایی خواهد کرد.

محصولات سری LG SIGNATURE که در سال 2016 رونمایی شدند از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - مفهوم «The Art of Essence» در فلسفه خود الهام گرفته - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - اند. این محصولات تمام ویژگی هایی که باعث میشود از روح - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - برند فاصله گرفته شود را حذف کرده و به همین خاطر توانسته محصولات را با ظاهری بسیار زیبا و ساده و در عین حال با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - برترین فناوریها و کیفیت در اختیار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - مشتریان گذاشته و حس خاص بودن به آنها بدهد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان

محفظه نگهداری نوشیدنی سری LG SIGNATURE با قاب فلزی درخشان خود میتواند تا 65 بطری را در خود جای داده و از فناوری هایی نوآورانه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - ای نظیر کنترل دمای چندحالته برای انواع نوشیدنیها بهره میبرد. یخچال کشویی قرار گرفته در این محفظه با بالابر خودکار به کاربر این امکان را میدهد تا با یک کلید به نوشیدنیها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - دسترسی بسیار راحتی داشته باشد. همچنین این محفظه به فناوری تشخیص صدا مجهز شده که به وسیله آن میتوان درب یخچال را باز کرد و یا نور داخل یخچال را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - روشن کرد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - و بدون بازکردن درب محفظه داخل آن را نگاه کرد. امری که جلوی هدر رفتن سرما و یا صدمه زدن نور خورشید - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - به نوشیدنیها را خواهد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - گرفت.

خشککن بسیار پیشرفته برای اولین بار به سری محصولات - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - LG SIGNATURE  اضافه شده است. این خشککن با ظرفیت 10 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - کیلوگرم میتواند میزان لباسهای قرار گرفته در داخل خود را تشخیص داده و بدون نیاز به دخالت کاربر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - تنطیمات خود را با میزان وزن هماهنگ کند. قابلیت خشککردن مداوم با کمک سیستم تمیزکننده خودکار میتواند به صورت مدام در بالاترین میزان بهرهوری کار کند. چرا که این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - سیستم از بخار برای جلوگیری از جمع شدن کرک و پرز استفاده میکند.

 

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان

یخچال پایین فریز جدید LG SIGNATURE   از طیف وسیعی از ویژگیهای پیشرفته از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - جمله بالابر خودکار کشو برای دسترسی راحتتر به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - مواد غذایی بهره میبرد. درب خودکار بازشو این محصول نیز وقتی کسی به یخچال نزدیک میشود او را حس کرده و کاملا باز میشود. این قابلیت به خصوص برای کسانی که دستشان پر از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کرمانشاه استان کردستان - مواد غذایی گوناگون است و نمیتوانند درب یخچال را باز کنند، بسیار کاربردی و ایدهآل است.

آقای Song Dae-hyun  رئیس بخش لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای ال‌جی میگوید: تمام هدف محصولات  LG SIGNATURE ترکیب طراحی زیبا با آخرین فناوریهای روز و وفادار ماندن به ذات محصول است. گسترش سری محصولات   LG SIGNATURE به هفت محصول، به مصرفکنندگان این امکان را میدهد تا از لوازم خانگی منحصر به فردی که با هنر خاصی ساخته شدهاند لذت ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone