🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11441.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مصوبات جدید ستاد کرونا: از تعطیلی سراسری چند روزه تا منع تردد بین استانی

ستاد ملی کرونا در جدیدترین مصوبه خود اعلام کرد در جهت مدیریت خیز پنجم بیماری در کشور، از روز دوشنبه 25 مرداد تا شنبه 30 مردادماه تعطیل خواهد بود. علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با ...

ستاد ملی کرونا در جدیدترین مصوبه خود اعلام کرد در جهت مدیریت خیز پنجم بیماری در کشور، از روز دوشنبه 25 مرداد تا شنبه 30 مردادماه تعطیل خواهد بود.

علیرضا رئیسی، سخنگوی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان - ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتگو با شبکه خبر ضمن اعلام تعطیلی سراسری، گفت: «از روز دوشنبه تا پایان روزکاری شنبه 30مرداد ماه همه ادارات، بانک‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و کسب‌وکارها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان - تعطیل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان - خواهند بود. البته تنها ادارات ضروری مانند اداره آب، برق، خدمات پستی و اصناف گروه یک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان - که برای وظیفه ارائه مایحتاج ضروری مردم را دارند از این تعطیلی مستثنی هستند.»

به گفته وی، علاوه بر تعطیلی، از ساعت 12 ظهر فردا تا جمعه 5 شهریور - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان - ممنوعیت تردد بین استانی را شاهد خواهیم بود. همچنین تمامی مجوزهایی که برای تردد صادر شده است لغو خواهد شد. افرادی که بنابر هر دلیلی جریمه شدند نیز بعد یک ماه در صورت عدم پرداخت، جریمه‌شان دو برابر شده و حتما از آن‌ها اخذ خواهد شد.

رئیسی با تاکید بر این که رعایت پروتکل‌ها در این ایام خیلی سخت‌گیرانه‌تر خواهد بود می‌گوید در این زمینه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان - هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

او در پاسخ به این سوال که چه ضمانت اجرایی برای رعایت پروتکل‌ها و تعطیلی دیده شده، گفت:

«رئیس جمهور نیز در جلسه امروز روی رعایت پروتکل‌ها تاکید کرده و همه دستگاه‌های اجرایی و ناظر می‌بایست به شدت و قدرت وارد عمل شوند. ضمانت اجرایی در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان - رابطه با تخلف نیز میزان جرائمش مشخص شده همچنین نحوه برخورد نیز تعیین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان - شده است. در این زمینه دادستانی، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت و خود اصناف - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان - موظف به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان - رعایت پروتکل‌های اعلامی هستند.»

سخنگوی ستاد ملی مقباله با کرونا در ارتباط با ایام عزاداری ماه محرم نیز اعلام کرد مقرر شده است در فضاهای بسته عزاداری ممنوع باشد و در این ایام دسته‌روی هم نداشته باشیم.

وی در پایان تاکید - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان - کرد منع - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چمخاله استان گیلان - تردد در تمام جاده‌های کشور و بین استانی برقرار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رافونه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone