🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19964.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گوشی اقتصادی ال جی K31 با قیمت ۱۵۰ دلار معرفی شد

ساعاتی پیش گوشی اقتصادی ال جی K31 در آمریکا رونمایی شد. این تلفن هوشمند که حاشیه هایی نسبتا بزرگ دارد به نمایشگری با بریدگی مجهز شده و پنل پشتی آن دو دوربین را در خود ...

ساعاتی پیش گوشی اقتصادی ال جی K31 در آمریکا رونمایی شد. این تلفن - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نوشهر استان مازندران - هوشمند که حاشیه هایی نسبتا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نوشهر استان مازندران - بزرگ دارد به نمایشگری با بریدگی مجهز شده و پنل پشتی آن دو دوربین را در خود جای داده است. جک هدفون و دکمه فراخوانی گوگل اسیستنت نیز از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این گوشی است.

ال جی K31 به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی فول ویژن اچ دی پلاس با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل، تراکم پیکسلی 295ppi و نرخ رفرش ۶۰ هرتز مجهز شده است. توان پردازشی این گوشی از یک چیپست مدیاتک هلیو P22 تامین می شود و دو گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نوشهر استان مازندران - شده است.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نوشهر استان مازندران

همانطور که در ابتدا اشاره شد تازه ترین موبایل اقتصادی ال جی به یک دوربین اصلی دوگانه با ترکیب حسگرهای ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی واید با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نوشهر استان مازندران - زاویه دید ۱۲۰ درجه مجهز شده است. در بخش جلویی بدنه این موبایل هم یک دوربین سلفی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نوشهر استان مازندران - ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 قرار دارد که درون یک بریدگی یو شکل جای گرفته است.

ال جی K31 دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که با کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان آن را ارتقاء داد. از جمله - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نوشهر استان مازندران - امکانات ارتباطی این گوشی هم میتوان به وای فای، LTE، بلوتوث ۵.۰، GPS/ A-GPS و جک ۳.۵ میلیمتری صدا اشاره کرد. یک پورت میکرو یو اس بی هم روی بدنه دیده می شود که برای شارژ دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نوشهر استان مازندران

این گوشی همچنین یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در دل خود جای داده که تا ۱۱ ساعت شارژ آن را تامین - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نوشهر استان مازندران - می کند. تامین امنیت دستگاه هم به حسگر اثر انگشتی محول شده که پشت بدنه جا خوش کرده است. دکمه فعال سازی دستیار گوگل در سمت چپ بدنه قرار دارد و طبق اعلام ال جی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نوشهر استان مازندران - K31 استاندارد نظامی MIL-STD 810G را هم دریافت کرده است.

گوشی ال جی K31 در یک پیکره بندی با دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تولید شده و با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار عرضه می شود. این گوشی تنها در رنگ نقره ای قابل خرید خواهد بود و هنوز حرفی از زمان عرضه آن به بازارهای جهانی به میان نیامده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone