🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42790.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Adapticons؛ شخصی ساز آیکن های اندروید

اگر عاشق شخصی سازی اندروید هستید، به هیچ وجه اپلیکیشن امروز را از دست ندهید. Adapticons ابزاریست که می تواند آیکن اپلیکیشن های نصب شده روی سیستم عامل را تغییر بدهد، طوری که از نمونه ...

اگر عاشق شخصی سازی اندروید هستید، به هیچ وجه اپلیکیشن امروز را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از دست ندهید. Adapticons ابزاریست که می تواند آیکن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اپلیکیشن های نصب شده روی سیستم عامل را تغییر بدهد، طوری که از نمونه اصلی قابل شناسایی نباشند؛ اپلیکیشنی برای آنکه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آیکن های اندروید را به شکلی دربیاورید که کاملا مطابق سلیقه و دلخواه شماست.

Adapticons - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کار ساده ای انجام می دهد. با نصب و ورود - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به آن، اولین چیزی که می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بینید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - فهرست اپلیکیشن هایی است که در اندروید نصب کرده اید. آیکن هر کدام از این اپلیکیشن ها به صورت جداگانه قابل ویرایش و تغییر هستند.

مثلا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بیایید فرض کنیم که آیکن اینستاگرام باشمایل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پیش فرضش را دوست ندارید. Adapticons ابزاری در اختیارتان گذاشته که در بعضی خصوصیات این آیکن دست ببرید: این که شکل آیکن لزوما مربعی نباشد، ابعادش تغییر کند، بتوانید جهت چرخش آن را عوض کنید یا اینکه برای ست کردن آیکن با یک والپیپر مشکی رنگ هایش را از آن بگیرید.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان

Adapticons انواع و اقسام شکل ها را برای تغییر ظاهر آیکن در اختیارتان می گذارد که البته همه آن ها هندسی نیستند. شکل های جالبی مثل قطعه پازل، گل، مثلث و قطره اشک هم در بین اشکال اپلیکیشن دیده می شود تا دست تان برای ایجاد تغییرات حسابی باز باشد.

به جز این تغییر رنگ پس زمینه و اضافه کردن سایه به آیکن هم امکانات دیگری هستند که به لطف شان می توانید پکیجی از آیکن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - های زیبا و هنرمندانه بیافرینید. نکته بسیار عالی در مورد Adapticons اینکه از آیکن پک های شخص ثالث هم پشتیبانی به عمل می آورد.

این یعنی می توانید پکیج آیکن مورد علاقه تان را از اینترنت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دانلود کنید و با Adapticons به ویرایش آن بپردازید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تا از نتیجه نهایی کاملا راضی باشید. آیکن هایی که با این اپلیکیشن می سازید در فرمت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - PNG قابل ذخیره و اشتراک گذاری هستند، هر چند که توسعه دهندگان امکان ساخت پکیج از آن ها را هم برای شما تدارک دیده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان

خوشبختانه پکیج های ساخته شده با Adapticons را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می توانید به لانچرهای پرطرفدار (مثل Nova Launcher) منتقل کنید که در آن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قابل استفاده باشند. اما اگر هدفتان از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نصب Adapticons این است که صرفا دستی به سر و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - روی یکی دو تا از آیکن های اپ هایتان کشیده باشید، می توانید از آیکن های ویرایش شده میان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بر بگیرید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و آن ها را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جایگزین آیکن های اصلی کنید.

Adapticons تمام این امکانات را به رایگان در اختیار کاربران گذاشته، هر چند برای باز کردن بعضی آیتم ها (مثل شکل های متفرقه برای آیکن) می بایست اپلیکیشن را با پرداخت یک دلار به نسخه کامل ارتقاء بدهید.

برای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دانلود این اپلیکیشن خوب شخصی سازی می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه نمایید.

دانلود از گوگل پلی 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone