🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36220.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پلتفرم ARKit 2.0 معرفی شد؛ نسل جدید فناوری واقعیت افزوده اپل

اپل مدت هاست که از واقعیت افزوده دم می زند و حالا آمادگی آن را دارد که این فناوری را به سطح تازه ای ببرد، هدفی که به واسطه پلتفرم ARKit 2.0 به دست می ...

اپل مدت هاست که از واقعیت افزوده دم می زند و حالا آمادگی آن را دارد که این فناوری را به سطح تازه ای ببرد، هدفی که به واسطه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر لنگرود استان گیلان - پلتفرم ARKit 2.0 به دست می آید.

پلتفرم واقعیت افزوده ARKit 2.0 به عنوان بخشی از سیستم عامل iOS 12 در جریان کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت (موسوم به WWDC) رونمایی شد که نسبت به نسخه قبلی، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر لنگرود استان گیلان - بهبودهایی را به همراه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر لنگرود استان گیلان - دارد. تغییرات جدیدترین نسخه از این پلتفرم شامل ارتقاء عملکرد، پشتیبانی از حالت چند کاربره - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر لنگرود استان گیلان - (یا مالتی پلیر)، دنبال کردن چهره، تشخیص اشیاء سه بعدی و موارد دیگر است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر لنگرود استان گیلان

در حالت چند نفره، دو یا چند نفر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر لنگرود استان گیلان - می توانند اطلاعات مربوط به یک شیء را در پلتفرم واقعیت افزوده به اشتراک بگذارند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر لنگرود استان گیلان - یا در یک محیط مجازی به بازی مشغول شوند. ارتباط حالت چند نفره بین دو یا چند موبایل برقرار می شود و اطلاعاتی به سرورهای اپل انتقال نمی یابد، تا نگرانی های مربوط به امنیت و حریم شخصی تا حد زیادی کاهش یابد. شاید این ویژگی، قدم مهمی در راه هدست واقعیت افزوده اپل باشد که احتمالاً تا پایان دهه جاری میلادی عرضه می شود.

علاوه بر این ها، پلتفرم ARKIt 2.0 فناوری های پیشرفته ردیابی چهره، تشخیص اجسام سه بعدی، رندر واقعی و پایدار، و تجربه های اشتراکی را ارائه می کند. تشخیص سه بعدی اجسام در پلتفرم ARKit 2.0 به شما اجازه می دهد تا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر لنگرود استان گیلان - بازی هایی مانند لگو را با دوستانتان در محیط مجازی انجام دهید. البته این کار مستلزم قابلیت دیگریست - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر لنگرود استان گیلان - که اپل به خوبی آن را پیاده سازی کرده است.

به گفته اپل، یکی دیگر از ویژگی های پلتفرم ARKit 2.0 جانمایی پایدار اشیاء در محیط است، به گونه ای که شما یک شیء مجازی را در محیط فیزیکی قرار می دهید اما با تغییر مکان شما، تغییری در محل قرار گرفتن آن شیء به وجود نمی آید. همه این قابلیت ها در iOS 12 وجود دارد که طی هفته های پیش رو به شکل عمومی منتشر خواهد شد.

  • وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم WWDC 2018 را از این لینک بخوانید.
  • اخبار مرتبط با کنفرانس توسعه دهندگان اپل را نیز از طریق تگ WWDC18 دنبال کنید.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone