🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14578.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اعتراض بلو اوریجین به قرارداد ۲.۹ میلیارد دلاری فرودگر آرتمیس ناسا و اسپیس ایکس

ناسا شنبه هفته پیش اعلام کرد که طی یک قرارداد ۲.۹ میلیارد دلاری اسپیس ایکس را به «دینتیکس» و «بلو اوریجین» ترجیح داده تا فرودگر ماه پروژه آرتمیس را بسازد. حالا بلو اوریجین علیه این ...

ناسا شنبه هفته پیش اعلام کرد که طی یک قرارداد ۲.۹ میلیارد دلاری اسپیس ایکس را به «دینتیکس» و «بلو اوریجین» ترجیح داده تا فرودگر ماه پروژه آرتمیس را بسازد. حالا بلو اوریجین علیه این تصمیم شکایتی تنظیم کرده و مدعی است که ناسا ناعادلانه این پروژه را به اسپیس ایکس داده است.

سخنگوی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان - شرکت بلو اوریجین، متعلق به جف بزوس می‌گوید ناسا طرح انتخاب سازنده «سیستم فرود انسانی» را به شکلی ناقص پیاده‌سازی کرده و در لحظه آخر ارکان تصمیم‌گیری خود را تغییر داده است: «تصمیم ناسا موجب حذف فرصت رقابت می‌شود، پایگاه تامین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان - را کوچک می‌کند و نه تنها سبب تاخیر در روند پیشرفت‌ها می‌شود، بلکه بازگشت آمریکا به ماه را هم به خطر می‌اندازد.»

ناسا معمولا در برنامه‌های بزرگ خود با چند پیمانکار همکاری می‌کند. این رویکرد نه تنها باعث رقابت بین بازیگران بازار می‌شود بلکه ناسا را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان - از تاخیرهای احتمالی در روند کاری برخی شرکت‌ها در امان نگه می‌دارد. به همین خاطر مجوز اولیه برای قرارداد فرودگر ماه پارسال به هر سه شرکت اسپیس ایکس، بلو اوریجین و دینتیکس اعطا شد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان

«باب اسمیت» مدیرعامل بلو اوریجین می‌گوید: «[ناسا] معمولا عملکرد خوبی در عقد قراردادها - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان - دارد، به‌ویژه در ماموریت‌های مهمی مثل بازگرداندن آمریکایی‌ها به سطح ماه. بنابراین احساس کردیم که این اشتباه باید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان - رفع - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان - و علاج شود. ما هیچ شانسی برای رقابت نداشتیم و این اتفاق اساسا غیرمنصفانه بود.»

قراردادی که اسپیس ایکس به دست - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان - آورده به این شرکت مجوز می‌دهد تا با فضاپیمای استارشیپ فضانوردان ناسا را به ماه ببرد. تاکنون اکثر پروازهای آزمایشی استارشیپ با شکست روبرو شده. اما این شرکت با کپسول کرو دراگون تاکنون چند بار فضانوردان را به ایستگاه فضایی رسانده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان - است.

اعتراض بلو اوریجین به قرارداد ناسا با اسپیس ایکس دومین تلاش یک شرکت متعلق به جف بزوس برای لغو کردن قراردادهای دولتی است. آمازون پارسال نسبت به قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری مایکروسافت با وزارت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان - دفاع آمریکا شکایت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان - داشت که طی پروژه‌ای موسوم به JEDI اعطا شده بود. البته بزوس در آن پرونده کاری از پیش نبرد و قرارداد مربوطه در دست مایکروسافت باقی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر خدابنده استان زنجان - ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone